ورود سامانه بارشی جدید به خوزستان از روز چهارشنبه

مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود سامانه بارشی جدید به استان از روز چهارشنبه خبر داد. کوروش بهادری با اشاره به مطلوب بودن بارش‌های اخیر در سطح استان اظهار کرد: بارش‌های دو روز اخیر امروز نیز به صورت پراکنده به ویژه در نقاط شمالی ادامه خواهد داشت، البته این بارش‌ها قابل توجه نخواهند بود و پیش‌بینی

مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود سامانه بارشی جدید به استان از روز چهارشنبه خبر داد.

AndroidOnlineNewsImage 300x201 ورود سامانه بارشی جدید به خوزستان از روز چهارشنبه

کوروش بهادری با اشاره به مطلوب بودن بارش‌های اخیر در سطح استان اظهار کرد: بارش‌های دو روز اخیر امروز نیز به صورت پراکنده به ویژه در نقاط شمالی ادامه خواهد داشت، البته این بارش‌ها قابل توجه نخواهند بود و پیش‌بینی می‌شود حجم این بارش‌ها ۳ تا ۴ میلیمتر باشد.

وی افزود: در این مدت حجم بارندگی در اهواز ۲۳٫۷ میلیمتر، بهبهان ۵۴ میلیمتر، امیدیه ۶۰ میلیمتر، رامهرمز ۵۱ میلیمتر، صیدون باغملک ۸۰ میلیمتر، باغملک ۶۱ میلیمتر، خرمشهر ۵۴ میلیمتر و در آغاجری نزدیک به ۹۷ میلیمتر بوده است.

بهادری گفت: سیستم بارشی که هفته گذشته وارد استان خوزستان شده بود، اکنون از منطقه عبور کرده و تا روز چهارشنبه جو نسبتا پایداری در خوزستان خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: پدیده غالب در روزهای یکشنبه و دوشنبه، مه صبحگاهی است. همچنین در این مدت وزش بادهای قابل ملاحظه را خواهیم داشت که البته موجب بروز پدیده گرد و غبار محلی نخواهد شد.

بهادری افزود: در این مدت خلیج فارس مواج خواهد بود بنابراین باید دریاروی لنج‌ها و قایق‌های کوچک مدیریت شود. نوسانات دمایی نیز تا روز چهارشنبه قابل ملاحظه و محسوس نخواهد بود.

وی بیان کرد: از روز چهارشنبه یک موج بارشی جدید وارد استان خوزستان می‌شود که جزئیات بیشتر در این زمینه در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با بیان این‌که صبح امروز ارتفاع اینورژن در اهواز ۱۱۴ متر بوده است، گفت: در شبانه‌روز گذشته گتوند با ۲۲ درجه سانتی‌گراد و دهدز با ۲ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط خوزستان بودند. دمای هوای اهواز نیز در این مدت بین ۱۳ تا ۱۹ درجه سانتی‌گراد در نوسان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.