کد خبر : 25161
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 دی 1401 - 23:05

وزیر خارجه عربستان در دیدار با معاون رئیسی

خبرهای مهم خوزستان و ایران را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

نوع روابط تهران و ریاض بر منطقه تاثیرگذار است، مصمم هستیم نگرانی‌های موجود را یک به یک مورد بحث قرار داده تا بتوان به نتیجه رسید

1387066 611 وزیر خارجه عربستان در دیدار با معاون رئیسی

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور ایران که برای شرکت در مراسم تحلیف و سوگند لولا داسیلوا، رئیس جمهور برزیل به این کشور رفته است در حاشیه این مراسم با فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در دیدار با فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان ضرورت ادامه گفت‌وگوهایی که به واسطه عراق آغاز شده بود را یادآوری کرد. وزیر خارجه عربستان هم بر این نکته تاکید داشت که مصمم هستیم شرایط و نگرانی های موجود را یک به یک مورد بحث قرار داده تا بتوان به نتیجه رسید.

ایسنا نوشت: وزیر خارجه عربستان در دیدار با معاون پارلمانی رئیس جمهور ایران تاکید کرد که نوع روابط تهران و ریاض بر منطقه تاثیرگذار است.

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور ایران که برای شرکت در مراسم تحلیف و سوگند لولا داسیلوا، رئیس جمهور برزیل به این کشور رفته است در حاشیه این مراسم با فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در دیدار با فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان ضرورت ادامه گفت‌وگوهایی که به واسطه عراق آغاز شده بود را یادآوری کرد.

وزیر خارجه عربستان هم بر این نکته تاکید داشت که مصمم هستیم شرایط و نگرانی های موجود را یک به یک مورد بحث قرار داده تا بتوان به نتیجه رسید.

وی تصریح کرد: نوع روابط دو کشور بر منطقه تاثیر گذار است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.