وضعیت در مسجدسلیمان عادی است

معاون استاندار و مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: فعلا وضعیت آماده باش در سطح شهرستان مسجدسلیمان به منظور پیشگیری از هر گونه حادثه احتمالی برقرار است اما وضعیت در شهرستان مسجدسلیمان عادی است. کیامرث حاجی زاده شامگاه سه شنبه درباره آخرین وضعیت مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار خوزتاب اظهار داشت: ۲۰ گروه ارزیاب

معاون استاندار و مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: فعلا وضعیت آماده باش در سطح شهرستان مسجدسلیمان به منظور پیشگیری از هر گونه حادثه احتمالی برقرار است اما وضعیت در شهرستان مسجدسلیمان عادی است.

IMG 20190709 WA0132 300x225 وضعیت در مسجدسلیمان عادی است

کیامرث حاجی زاده شامگاه سه شنبه درباره آخرین وضعیت مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار خوزتاب اظهار داشت: ۲۰ گروه ارزیاب در مسجدسلیمان به صورت خانه به خانه در حال ارزیابی منازل خسارت دیده هستند.

وی با بیان اینکه در روز جاری پنج سورتی پرواز بالگرد به مناطق مختلف مسجد سلیمان برای امداد رسانی انجام شده است گفت: در منطقه گلگیر ۱۰ هزار آب بسته بندی، ۲۰۰ تخته چادر و بسته های غذایی به تعداد خانوارها و در بخش مرکزی مسجدسلیمان ۱۰ هزار آب بسته بندی، ۱۰۰ تخته چادر و بسته های غذایی توزیع شده است.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: وزرشگاه ها و مدارس امن و مقاوم همچنان برای کسانی که احساس می کنند منازلشان نامقاوم است برقرار و امکانات مورد نیاز برای اسکان موقت آنها فراهم است.

در پی رخداد زلزله ۵.۷ ریشتری در مسجدسلیمان در استان خوزستان، رییس جمهوری روز دوشنبه دوبار به منظور بررسی وضعیت این شهرستان با غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان تماس تلفنی برقرار کرد و بر بسیج امکانات برای رسیدگی و امدادرسانی به مناطق آسیب دیده تاکید کرد.

زمین لرزه‌ای به قدرت ۵.۷ درجه در امواج درونی زمین (ریشتر) صبح دوشنبه شهرستان مسجد سلیمان خوزستان را لرزاند که در پی آن پس لرزه‌هایی در بسیاری از مناطق استان احساس شد.

پس از زلزله اولیه تاکنون بیش از پس لرزه های متعددی در این شهرستان رخ داده است کانون این زمین لرزه شهر گلگیر مسجد سلیمان بوده که در این حادثه ۱۳۵ نفر مصدوم شدند و یک نفر به دلیل ترس دچار عارضه قلبی شد و جان خود را از دست داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.