کد خبر : 7396
تاریخ انتشار : جمعه 24 خرداد 1398 - 5:47

٢۰۰هزار متر مربع از کوی مهدیس زیرسازی و آسفالت شد

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز در بازدید از کوی مهدیس که با حضور استاندار خوزستان به همراه شهردارمنتخب اهواز، رئیس و نائب رئیس شورای شهر اهواز و قنوات عضو هیات رییسه وو باباپور دیگرعضو شورا صورت گرفت, از آسفالت معابر این منطقه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، محمد صفری گفت: با هدف

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز در بازدید از کوی مهدیس که با حضور استاندار خوزستان به همراه شهردارمنتخب اهواز، رئیس و نائب رئیس شورای شهر اهواز و قنوات عضو هیات رییسه وو باباپور دیگرعضو شورا صورت گرفت, از آسفالت معابر این منطقه خبر داد.

IMG 20190614 WA0020 300x200 ٢۰۰هزار متر مربع از کوی مهدیس زیرسازی و آسفالت شد

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، محمد صفری گفت: با هدف رفع محرومیت از کوی مهدیس، شهرداری اهواز ۲۰۰ هزار متر مربع از معابر این منطقه را زیر سازی و آسفالت کرد و در گام بعدی نیز بالغ بر ۷۰ خیابان و معابر دیگر نیز زیر سازی و آسفالت می شوند.

وی افزود:هر جایی که تاسیسات زمینی نظیر آب، گاز، برق و تلفن کارشان به اتمام برسد و زیر ساخت ها تامین باشد، شهرداری ورود کرده و عملیات زیرسازی و آسفالت را انجام می دهد.

معاون فنی عمرانی شهرداری اهواز ادامه داد : همزمان معابری که نیاز به احداث جدول و موضوع آب‌های سطحی داشته باشد مشکلات آن را برطرف خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.