پارس جنوبی با داشتن هوادارانی پرشور باید به خود ببالد

فراز کمالوند چهارشنبه شب درنشست خبری پیش از بازی تیم با پارس جنوبی جم افزود: تیم پارس جنوبی جم علاوه بر هواداران پرشور خود از کادرفنی و بازیکنان جوان و با انگیزه ای بهره می برد که همین امر می تواند به موفقیت آنها کمک کند. وی بیان کرد: با این حال بازیکنان تیم فوتبال

فراز کمالوند چهارشنبه شب درنشست خبری پیش از بازی تیم با پارس جنوبی جم افزود: تیم پارس جنوبی جم علاوه بر هواداران پرشور خود از کادرفنی و بازیکنان جوان و با انگیزه ای بهره می برد که همین امر می تواند به موفقیت آنها کمک کند.

n82634500 71810727 300x192 پارس جنوبی با داشتن هوادارانی پرشور باید به خود ببالد
وی بیان کرد: با این حال بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت نیز بازیکنان با تجربه و میدان دیده ای هستند که با توان بالای خود در هر لحظه از بازی توانایی تغییر نتیجه را دارند. کمالوند در ارتباط با بازیکن تیم عراقی خود نیز گفت:’کرار جاسم’ از بازیکنان خوب و توانمند این تیم است و در چند هفته گذشته نیز بعنوان یک بازیکن تاثیر گذار در تیم صنعت نفت آبادان عمل کرده است.
وی در ارتباط با دیدار تیم صنعت نفت آبادان برابر پارس جنوبی جم نیز گفت: تیم حریف را به خوبی آنالیز و با نقاط ضعف و قوت آنها آشنایی کامل داریم.
کمالوند ادامه داد: در این دیدار بازیکن محروم از بازی نداریم تنها دو بازیکن تیم با مصدومیت رو به رو هستند که منتظر نظر کادر پزشکی در خصوص آنها هستیم.
وی تاکید کرد: فوتبال قابل‌ پیش‌بینی نیست ولی با این حال قصد داریم در مقابل تیم پارس جنوبی جم زمین بازی را با دست پر ترک کنیم.
از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور پنج شنبه شب ساعت ۲۰:۴۵ دو تیم پارس جنوبی جم و صنعت نفت آبادان در شهرستان جم استان بوشهر به مصاف یکدیگر می روند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.