کد خبر : 3967
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 دی 1397 - 21:29

پایان تعمیر و بازگشایی مسیر راه آهن جنوب به تهران

مدیرکل راه‌آهن جنوب گفت: امروز عملیات تعمیر خطوط راه‌آهن در محور لرستان به اتمام رسید و قطارها می‌توانند از محور جنوب به سمت تهران تردد کنند. عبدالکریم درویش زاده با اشاره به اتمام روند تعمیر خط آهن محور لرستان اظهار کرد: تعمیرات خط آهن در محور لرستان از یک دی ماه آغاز شده بود و

مدیرکل راه‌آهن جنوب گفت: امروز عملیات تعمیر خطوط راه‌آهن در محور لرستان به اتمام رسید و قطارها می‌توانند از محور جنوب به سمت تهران تردد کنند.

عبدالکریم درویش زاده با اشاره به اتمام روند تعمیر خط آهن محور لرستان اظهار کرد: تعمیرات خط آهن در محور لرستان از یک دی ماه آغاز شده بود و منجر به توقف و انسداد تردد قطارها از اهواز به سمت تهران شد.

وی افزود: به دلیل مشکلاتی که در این محور وجود داشت، تصمیم بر این گرفته شد تا خط برای چند روز مسدود و تعمیرات در آن انجام گیرد.

مدیرکل راه‌آهن جنوب با اشاره به از سرگیری حرکت قطارها در محور جنوب تصریح کرد: امروز عملیات تعمیر خطوط راه‌آهن در محور لرستان به اتمام رسید و قطارها می‌توانند از محور جنوب و اهواز به سمت تهران تردد کنند و این مسیر بازگشایی شد.

درویش زاده ادامه داد: این تعمیرات مربوط به اداره کل راه‌آهن لرستان و حدفاصل ایستگاه کارون تا بیشه انجام گرفت تا تردد برای قطارها در این مسیر آسان‌تر و ایمن‌تر از گذشته شود.

وی افزود: آن منطقه یک منطقه صعب العبور و خط نیز یک خط قدیمی بود و به همین علت تعمیرات در آن منطقه اندکی زمان برد اما خوشبختانه از امروز مجددا حرکت قطارها در این مسیر از سر گرفته شد.ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.