پذیرایی موکب شهدای مدافع حرم هفتگل از زائران اربعین + عکس

در اربعین سالار و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با هدف خدمات‌رسانی به زائران حسینی، موکب شهدای مدافع حرم شهرستان هفتگل در مرز شلمچه بر‌پا شد. این موکب به همت زنده یاد خادم الحسین(ع) رامین عبداللهی به یاد شهید حمیدرضا فطمی‌اطهر( حمید ممبینی) و شهید مهدی طهماسبی از شهدای مدافع حرم خوزستان در مسیر زائران

در اربعین سالار و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با هدف خدمات‌رسانی به زائران حسینی، موکب شهدای مدافع حرم شهرستان هفتگل در مرز شلمچه بر‌پا شد.

این موکب به همت زنده یاد خادم الحسین(ع) رامین عبداللهی به یاد شهید حمیدرضا فطمی‌اطهر( حمید ممبینی) و شهید مهدی طهماسبی از شهدای مدافع حرم خوزستان در مسیر زائران ابا عبدالله الحسین(ع) بر‌پا شد تا به آنها خدمات‌رسانی کند.

139608200947224012469634 300x209 پذیرایی موکب شهدای مدافع حرم هفتگل از زائران اربعین + عکس

در این موکب جوانان شهرستان هفتگل به طور دواطلبانه با توزیع مواد غذایی گرم از زائران و عزاداران حضرت سیدالشهدا(ع) پذیرایی می‌کنند و به استقبال آنها می‌روند.

موکب شهدای مدافع حرم هفتگل همه ساله در دهه اول ماه محرم در خیابان شهید چراغزاده دزفولی شهر هفتگل و دیار سردار جاویدالاثر شهید غلامعباس عباسی مکوند و سردار شهید کرم سیاهپور بر پا می‌شود و در ایام اربعین حسینی نیز در مرز شلمچه به زائران سرور و سالار شهیدان خدمات‌رسانی می‌کند.

زنده یاد رامین عبداللهی، مسئول موکب شهدای مدافع حرم هفتگل همه ساله برای بدرقه و استقبال از زوار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در مرز بین‌المللی شلمچه موکب برپا می‌کرد که امسال در هنگام آماده سازی موکبش دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.