کد خبر : 21874
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 اسفند 1400 - 16:31

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان:

پرداخت تسهیلات بازسازی به رانندگان مینی‌بوس و اتوبوس در خوزستان آغاز شد

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: رانندگان مینی‌بوس و اتوبوس در خوزستان می‌توانند با ثبت نام در سامانه مربوطه، تسهیلات بازسازی و نوسازی دریافت کنند.

 

169098161 1 پرداخت تسهیلات بازسازی به رانندگان مینی‌بوس و اتوبوس در خوزستان آغاز شد

فواد غزیعلی روز یکشنبه در گفت وگویی با بیان کرد: با توجه به ابلاغ دستورالعمل تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ مبنی بر پرداخت تسهیلات نوسازی با سود سالیانه ۹.۵ درصد به دارندگان مینی‌بوس و اتوبوس، همه مالکان می‌توانند از امروز برای دریافت تسهیلات به آدرس T۱۸.rmto.ir مراجعه کنند.

وی افزود: میزان تسهیلات برای مینی بوس ۲ میلیارد ریال و اتوبوس هفت میلیارد ریال است و متقاضیان پس از مراجعه به آدرس اینترنتی ذکر شده، می‌توانند نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام اقدام کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان مهلت ثبت نام متقاضیان را تا ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ اعلام و ادامه داد: ارسال و ثبت درخواست به منزله الزام پرداخت تسهیلات نبوده و پرداخت تسهیلات تنها پس از ارزیابی تقاضاهای موجود و اولویت بندی آنها و همچنین اعلام جزییات چگونگی پرداخت توسط بانک عامل انجام خواهد شد و هیچگونه حقی برای نامبردگان ایجاد نخواهد کرد.

براساس این گزارش، کارت هوشمند فعال صادر شده تعداد ۵۳۷ دستگاه اتوبوس و یکهزار و ۲۵۷ دستگاه مینی‌بوس در خوزستان فعال هستند./ ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.