کد خبر : 7290
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 خرداد 1398 - 5:03

پرداخت ۲۰ هزار میلیارد تومان وام در سال ۹۷ به شرکت های دانش بنیان

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه امسال برنامه های مفصلی برای شرکت های دانش بنیان داریم، گفت: سال گذشته ۲۰ هزار میلیارد تومان وام به شرکت های دانش بنیان از طریق بانک ها و صندوق توسعه پرداخت شد. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، سورنا ستاری امروز ۲۰ خردادماه در حاشیه بازدید از

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه امسال برنامه های مفصلی برای شرکت های دانش بنیان داریم، گفت: سال گذشته ۲۰ هزار میلیارد تومان وام به شرکت های دانش بنیان از طریق بانک ها و صندوق توسعه پرداخت شد.

IMG 20190611 053226 555 300x300 پرداخت 20 هزار میلیارد تومان وام در سال ۹۷ به شرکت های دانش بنیان
به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، سورنا ستاری امروز ۲۰ خردادماه در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه اتفاقات بسیار خوبی در حوزه اقتصاد دانش بنیان در استان خوزستان رقم خورده است و پس از این نیز اتفاقات بسیاری بهتری برای شرکت های دانش بنیان در استان رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه امسال برنامه های مفصلی برای شرکت های دانش بنیان داریم، افزﻭﺩ : اعتماد به نفس و انگیزه شرکت های دانش بنیان و کارآفرینان بزرگترین سرمایه برای کشور است. دولت نیز پیرو تصمیمات اتخاذ شده، بودجه لازم را برای بحث های زیرساختی در استان خوزستان تامین خواهد کرد.

ستاری عنوان کرد: امیدواریم همکاری لازم برای بخش های دولتی و غیر دولتی در استان خوزستان وجود داشته باشد تا شاهد توسعه شرکت های دانش بنیان در خوزستان باشیم.

وی ادامه داد: آنچه که اقتصاد دانش بنیان را سرپا نگه می دارد، محیط کسب و کار است و آنچه که برای استان خوزستان در بحث شرکت های دانش بنیان دارای اهمیت است مساله همدلی است که همه بخواهند محیط کسب و کار در درون استان توسعه پیدا کند.

به گزارش خوزتاب مجموع سرمایه گذاری این واحدها ۱۰۵ میلیارد تومان و اشتغال ایجاد شده توسط آنان برای ۱۶۹ نفر است که در زمینه تولید انواع رادیاتورها، انواع ماشین آلات معدنی، ساختمانی، تجهیزات مورد نیاز صنعت نیشکر و فولاد و نمک دریایی فعالیت می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.