کد خبر : 22819
تاریخ انتشار : جمعه 19 فروردین 1401 - 14:52

دادستان رامهرمز:

پرونده صندوق‌های خانگی رامهرمز در دست پیگیری است

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامهرمز استان خوزستان گفت: بخشی از مطالبا‌ت صندوق‌های خانگی این شهرستان توسط شورا‌های حل اختلاف به سازش منتهی شده است و بخشی از آن باتوجه به حجم بالای پرونده‌ها با موضوع صندوق‌های وام خانگی و گستردگی تحقیقات و یا متواری بودن متهمان، هنوز در دست رسیدگی است.

3506888 594.jfif  پرونده صندوق‌های خانگی رامهرمز در دست پیگیری است

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، حجت الاسلام والمسلمین حسین‌زاده بیان کرد: بخشی از مطالبا‌ت صندوق‌های خانگی این شهرستان توسط شورا‌های حل اختلاف به سازش منتهی شده است و بخشی از آن باتوجه به حجم بالای پرونده‌ها با موضوع صندوق‌های وام خانگی و گستردگی تحقیقات و یا متواری بودن متهمان، هنوز در دست رسیدگی است.

 

 

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامهرمز گفت: پیرو اخبار منتشر شده چند روز اخیر در خصوص صلح و سازش در پرونده صندوق‌های خانگی رامهرمز و انتشار تصاویر متهمان یکی از این پرونده‌ها، توضیحاتی را ارائه کرد.

 

 

 

وی اظهار کرد: مطابق مصوبه کمیسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی دادگستری استان خوزستان و شورای تامین شهرستان و با پیگیری رئیس دادگستری و دادستان رامهرمز، پرونده‌های مذکور به سه روش رسیدگی شد.

 

 

 

حجت الاسلام والمسلمین حسین‌زاده افزود: برخی از این پرونده‌ها با توافق طرفین و بدون تنظیم شکوائیه و یا دادخواست حل و فصل شد و مطالبات طلبکاران به آنان پرداخت شد که منتهی به تشکیل پرونده قضایی نشد. در تعدادی از پرونده‌ها نیز طلبکاران صندوق‌ها با تقدیم دادخواست به شورای حل اختلاف و محاکم حقوقی دادگستری شهرستان پیگیر طلب خود بودند که در اسرع وقت رای لازم صادر و موضوع به سازش منتهی شد.

 

 

 

وی تصریح کرد: در خصوص تعدادی از مطالبات نیز نیاز به طرح شکایت کیفری و تشکیل پرونده قضائی در دادسرای رامهرمز بود که ظرف شش ماه گذشته قرار نهایی تعدادی از آن‌ها صادر و پرونده‌ها جهت صدور حکم به دادگاه ارسال شده است و مابقی پرونده‌ها در حال رسیدگی در دادسراست که یکی از آن‌ها پرونده‌ای است که به دلیل متواری بودن متهمان آن، اسامی آنان در رسانه‌ها منتشر شده است.

 

 

 

حجت الاسلام والمسلمین حسین‌زاده از مردم خواست تا هنگام انجام هرگونه معاملات مالی به قواعد حقوقی آن توجه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.