کد خبر : 23466
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 خرداد 1401 - 4:15

پروژه های بزرگ هلدینگ تایپکو در خوزستان شروع خواهد شد/ استفاده از نیروی متخصص بومی از اولویت های هلدینگ‌تاپیکو است

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

مگاپروژه پتروالفین پتروشیمی فن آوران و کلرآلکالی پتروشیمی غدیر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندرماهشهر اولویت هلدینگ تاپیکو در خوزستان است.

20220609 041128 پروژه های بزرگ هلدینگ تایپکو در خوزستان شروع خواهد شد/ استفاده از نیروی متخصص بومی از اولویت های هلدینگ‌تاپیکو است

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، علی سیفیان عضو هیئت مدیره هلدینگ تایپکو در گفتگو با خبرنگار خوزتاب اظهار کرد: با توجه به تمرکز پتروشیمی های زیر مجموعه هلدینگ تاپیکو در خوزستان در تلاشیم بتوانیم باعث بالندگی، شکوفایی و تحول در شرکت های پتروشیمی و منطقه شویم.

علی سیفیان در خصوص حمایت از نیروی بومی در مناطقی که شرکت های زیرمجموعه هلدینگ تاپیکو قرار دارند، بیان داشت: تفکر و برنامه هلدینگ تاپیکو بر استفاده از ظرفیت های بومی است. بر همین اساس تعامل سازنده ای بین نمایندگان مجلس استان خوزستان و مجموعه شستا و تاپیکو جهت رفع دغدغه نمایندگان مردم همیشه برقرار است.

عضو هیئت مدیره تاپیکو در خصوص پروژه های بزرگ و مهم این هلدینگ عنوان کرد: پروژه های کلرآلکالی پتروشیمی غدیر و پتروالفین پتروشیمی فن آوران جز مگا پروژه های است که می تواند هم در زمینه تامین خوراک اولیه، افزایش تولید و سودآوری و هم در زمینه اشتغال نیازهای شرکت ها و جامعه را رفع کند.

سیفیان در انتها درخصوص دستورالعمل قانونی بخصوص در حوزه تبدیل وضعیت ایثارگران گفت: هرگونه ابلاغیه قانونی خصوصا در حوزه ایثارگران را اجرا خواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.