پل ناجیان در غرب کرخه بر روی خودروها بسته شد

به منظور انجام عملیات تعریض پل شهید ناجیان در غرب کرخه این پل از روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه تا اطلاع ثانوی بر روی خودروهای سبک و سنگین بسته است. رئیس اداره راه و شهرسازی شوش روز یکشنبه گفت: پل شهید ناجیان تا پایان عملیات تعریض بر روی خودروها بسته خواهد بود ضمن اینکه به

به منظور انجام عملیات تعریض پل شهید ناجیان در غرب کرخه این پل از روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه تا اطلاع ثانوی بر روی خودروهای سبک و سنگین بسته است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شوش روز یکشنبه گفت: پل شهید ناجیان تا پایان عملیات تعریض بر روی خودروها بسته خواهد بود ضمن اینکه به منظور تردد خودروهای سبک به منطقه غرب کرخه و بخش فتح المبین پل شناوری در مجاورت پل ناجیان بر روی رودخانه کرخه مستقر شده است.

حسین چنانه افزود: پل شناور تنها برای تردد خودروهای سبک با ارتفاع حداکثر ۲،۵ متر برپا شده ضمن اینکه جاده های دسترسی به پل شناور نیز به منظور سهولت تردد خودروهای سبک آسفالت شده است.

وی اظهار کرد:خودروهای سنگین برای عبور از روی رودخانه کرخه و تردد به بخش فتح المبین شوش می توانند از پل نادری و جاده دهلران به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

تعریض پل شهید ناجیان یکی از مطالبات اهالی بخش فتح المبین شوش و نیز کاروان های راهیان نور می باشد که با پیگیری استاندار خوزستان ، معاونت عمرانی استانداری، مدیر کل راه و شهرسازی و مجموعه مدیریت شهرستان شوش عملیات تعریض این پل آغاز شد.

پیش بینی می شود عملیات تعریض پل شهید ناجیان حدود ۶ ماه به طول انجامد.

با اجرای این طرح با اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیارد ریال عرض پل شهید ناجیان به ۱۱ متر افزایش خواهد یافت.

پل شهید ناجیان مسیر ارتباطی شهر شوش با بخش فتح المبین و ۳۰ روستای این شهرستان و نیز استان ایلام و شهرستان دهلران می باشد و نقش مهمی در انتقال محصولات کشاورزی و دامی به بازار استان خوزستان دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.