پورموسوی: خط حمله فولاد باید تقویت شود

سید سیروس پورموسوی ظهر جمعه و در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: خوشحالیم که فردا در مقابل یکی از قدیمی‌ترین و ریشه‌دارترین تیم‌های ایران بازی می‌کنیم و بازی مقابل یکی از پرافتخارترین مربیان ایران یعنی امیر قلعه‌نویی به جذابیت بازی می‌افزاید. وی ادامه داد:

سید سیروس پورموسوی ظهر جمعه و در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: خوشحالیم که فردا در مقابل یکی از قدیمی‌ترین و ریشه‌دارترین تیم‌های ایران بازی می‌کنیم و بازی مقابل یکی از پرافتخارترین مربیان ایران یعنی امیر قلعه‌نویی به جذابیت بازی می‌افزاید.

1468778 300x200 پورموسوی: خط حمله فولاد باید تقویت شود

وی ادامه داد: جدال ۲ تیم همیشه جذاب بوده است و امیدوارم تیمی که تلاش بیشتری می‌کند در بازی فردا پیروز شود.

پورموسوی گفت: هر ۲ تیم با توجه به شرایط جدول به فکر کسب سه امتیاز هستند. بازیکنان ذوب‌آهن چند سالی است کنار یکدیگر بوده‌اند و با توجه به سرمربی قدرتمندی که دارند امتیاز گرفتن از این تیم سخت است، ولی تمام تلاشمان را می‌کنیم که از بازی با ذوب‌آهن امتیاز بگیریم.

وی در مورد مصدومان و محرومان تیمش افزود: فقط یوسف وکیا مصدوم است و بازیکن محرومی هم نداریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد شرایط بازیکنان تیم‌های پایه فولاد بیان داشت: ارتباط خوبی با تیم‌های پایه داریم و مجموعه باشگاه بهترین روزهای خودش را سپری می‌کند. امیدوارم این روزهای خوش تداوم داشته باشد.

پورموسوی در مورد آمار پایین گلزنی تیمش اضافه کرد: بعد از بازی با پارس جنوبی این موضوع را با بازیکنان مطرح کردم و سعی کردیم بعد از گل اول با استرس کمتری بازی کنیم. در تمرینات این موضوع را به آنها گوشزد کرده‌ام تا بتوانیم در مسابقات به گل‌های بیشتری برسیم؛ هرچند باید در تیم ما خط حمله کمی تقویت شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.