پورموسوی: نیاز به یک مدافع با تجربه داریم

سید سیروس پورموسوی در مورد برگزاری دیدار دوستانه مقابل سپید رود رشت و تساوی که در این بازی به دست آمد،‌گفت: بعد از دوران بدنسازی به میدان می‌رویم و طبیعی بود که بازی سختی انجام دهیم. در این مقطع به خاطر تمرینات پر فشار احتمال مصدومیت وجود دارد اما باید طبق برنامه بازی دوستانه انجام

سید سیروس پورموسوی در مورد برگزاری دیدار دوستانه مقابل سپید رود رشت و تساوی که در این بازی به دست آمد،‌گفت: بعد از دوران بدنسازی به میدان می‌رویم و طبیعی بود که بازی سختی انجام دهیم. در این مقطع به خاطر تمرینات پر فشار احتمال مصدومیت وجود دارد اما باید طبق برنامه بازی دوستانه انجام می‌دادیم تا از فشار بدنسازی خارج شویم. یکی دو مصدوم در این بازی دادیم که امیدوارم مشکل خاصی نداشته باشند و هر چه زودتر به شرایط بازی برسند.
57495634 300x204 پورموسوی: نیاز به یک مدافع با تجربه داریم
وی در مورد مصدومیت پیمان شیرزادی، عنوان کرد: او از ناحیه همستیرینگ دچار مشکل شده که این مسئله در فصل بدنسازی و فشار تمرینات طبیعی است. امیدواریم شیرزادی هر چه زودتر به شرایط آمادگی باز گردد.

پورموسوی در مورد اینکه با توجه به تغییرات زیاد فولاد تیمش چقدر زمان برای رسیدن به موفقیت دارد، اظهار داشت: قبلا هم گفتم هواداران باید صبوری کنند و تیم را مورد حمایت قرار دهند. ۸ هفته برای هماهنگی نیاز داریم اما از زمان شروع تمرین تا شروع مسابقات این فرصت در اختیارمان قرار نگرفت. در ادامه به شرایط ایده‌آل می‌رسیم.

پورموسوی در مورد اینکه علیرضا اژدری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اعلام کرده نمی‌توانند بر اساس سیاست باشگاه بازیکن خارجی جذب کنند، گفت: باید بر اساس سیاست باشگاه، هیأت مدیره و مدیریت عمل کنیم اما درخواست کردم در این امر تجدید نظر داشته باشند که هنوز هم امیدوار هستم اما در نهایت هر تصمیمی گرفته شود تابع باشگاه و سیاستی که دارند هستم.

وی در مورد اینکه آیا با توجه به جذب اکثر مهر‌ه‌ها در فصل نقل و انتقالات بازیکنی هست که به این تیم بپیوندد، تصریح کرد: بازیکنی که بتواند مشکل ما را حل کند در حال حاضر در بازار نیست. شاید در خط حمله بتوانیم مهره‌ای پیدا کنیم و کمی مشکل را حل کنیم اما در خط دفاع به بازیکن قوی و با تجربه نیاز داریم که فعلا این مهره را پیدا نکردیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.