کد خبر : 19595
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 مهر 1400 - 16:26

رییس مرکز بهداشت خوزستان؛

پوشش واکسیناسیون زنان باردار در خوزستان مطلوب نیست

خبرهای مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتابKHUZTABبخوانید

 رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: میزان پوشش واکسیناسیون زنان باردار و کودکان ۱۲ تا ۱۸ سال در خوزستان مطلوب نیست لذا از این انتظار می رود این گروه ها هر چه سریع تر نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند

 

 

IMG 20210923 104915 223 پوشش واکسیناسیون زنان باردار در خوزستان مطلوب نیست

 

به گزارش خوزتاب، دکتر سیدمحمد علوی بامداد دوشنبه در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: تاکنون ۶۷ درصد جمعیت شهری و ۴۵ درصد جمعیت روستایی خوزستان تحت پوشش واکسیناسیون قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه ۴۵ درصد جمعیت کل خوزستان حداقل یک دُز واکسن را دریافت کرده‌اند افزود: البته ۶۲ درصد جمعیت هدف استان که بیش از سه میلیون و ۱۵۰ هزار نفر است تحت پوشش واکسیناسیون قرار گرفته‌اند.

 رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: برای جلوگیری از موج بعدی کرونا که احتمالا در آبان‌ماه باشد، باید ۸۵ درصد جمعیت استان ۲ دُز واکسن را تزریق کرده باشند لذا ناچار باید واکسیناسیون را با سرعت بیشتری انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه پوشش واکسیناسیون در برخی از شهرهای خوزستان مانند بهبهان، دهدز و شرق اهواز به ۸۰ درصد رسیده است افزود: متاسفانه در برخی از مناطق مانند آبادان، شادگان، خرمشهر و حمیدیه پوشش واکسیناسیون پایین بوده و باید سرعت بیشتری به خود بگیرد.

علوی در پایان گفت: لازم است والدین دانش آموزان نسبت به واکسیناسیون فرزندانشان اقدام کنند چرا که از اواسط آبان ماه مدارس به صورت حضوری خواهد بود.

در حال حاضر ۱۴ شهرستان خوزستان در وضعیت زرد و ۱۳ شهرستان در وضعیت آبی کرونایی هستند.

300x200 پوشش واکسیناسیون زنان باردار در خوزستان مطلوب نیست

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.