کد خبر : 16979
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399 - 23:21

 پیام اسکندر ممبینی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز به مناسبت فرارسیدن هفته پژوهش

 پیام اسکندر ممبینی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز به مناسبت فرارسیدن هفته پژوهش   بسم الله الرحمن الرحیم همکاران فرهیخته آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز خداوند حکیم، جهتِ تعالی بشر، هرآنچه را که نیاز دارد؛ به صورت استعدادهای بالقوه آفرید و وظیفه بشر این است که با همت و تلاش بی وقفه

 پیام اسکندر ممبینی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز به مناسبت فرارسیدن هفته پژوهش

 

بسم الله الرحمن الرحیم

همکاران فرهیخته آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز

خداوند حکیم، جهتِ تعالی بشر، هرآنچه را که نیاز دارد؛ به صورت استعدادهای بالقوه آفرید و وظیفه بشر این است که با همت و تلاش بی وقفه و هدفمند خود، این استعدادهای بالقوه را کشف و بالفعل تبدیل نماید. بدیهی است دستیبابی به این امر جز از طریق “تحقیق و پژوهش” میسر نمی شود.

تحقیق و پژوهش شاهراه ورود به خودکفایی و استقلال همه جانبه کشور و راهی برای گسترش مرزهای علم و دانش و گشودن افق های درخشان می باشد.

مقام معظم رهبری درجمع تعدادی ازنخبگان کشور درخصوص تحقیقات و پژوهش فرمودند:
« سالهاست روی مسئله‌ علم، تحقیق، پژوهش، پیشرفت، نوآوری، و شکستن مرزهای علمیِ موجود تکیه می کنم، به خاطر این است؛ بدون انواع دانش، اقتدار کشور امکانپذیر نیست. دانش اقتدار می‌آورد.»

بی تردید، باتوجه به حرکت شتابان و رو به رشد جامعه جهانی وشکاف عمده میان کشورها درمیزان دسترسی به علم وتکنولوژی نوین، آینده متعلق به کشورهایی خواهد بود که اهداف ملی خودرا برپایه علم وتحقیق و پژوهش تنظیم نمایند.
اینجانب ضمن گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری که در سال تحصیلی پیش رو با شعار  “پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید” نام گذاری شد،
از تلاش های خستگی ناپذیر همه پژوهشگران، تشکر و تقدیر می نمایم. سلامت، سعادت و مزید توفیقات یکایک دلسوزان و خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند منان خواستارم.
اسکندر ممبینی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.