کد خبر : 4954
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 فروردین 1398 - 19:51

پیام نوروزی دکتر شریعتی استاندار خوزستان

بسم الله الرحمن الرحیم یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الأحوال حوّل حالنا الی احسن الحال چون ابر به نوروز رخ لاله بشست        برخیز و به جام باده کن عزم درست نوروز فرصت نو شدن و تغییر در دل و جان انسان و موسم دوستی

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الأحوال حوّل حالنا الی احسن الحال

7 index 300x169 پیام نوروزی دکتر شریعتی استاندار خوزستان

چون ابر به نوروز رخ لاله بشست        برخیز و به جام باده کن عزم درست

نوروز فرصت نو شدن و تغییر در دل و جان انسان و موسم دوستی و محبت ورزی به همنوعان است. نوروز نماد پیروزی روشنی و امید بر تیرگی و جمود و هنگام زدودن غبار کینه و کدورت از خانه دل است.

تحویل سال ۱۳۹۸ هجری شمسی که مقارن با ایام ماه مبارک رجب المرجب و میلاد خجسته و مبارک مولی الموحدین حضرت امیرالمومنین علیه السلام است را به مردم شریف و خونگرم خوزستان تبریک و تهنیت و شادباش عرض می کنم.

به لطف و کرم الهی با نزول باران رحمت الهی در خوزستان بهار امسال بهاری بی نظیر است. در سال ۹۷ شرایط مختلفی در استان داشتیم ،حادثه تروریستی ۳۱ شهریور ماه و به شهادت رسیدن عزیزان ما که منجر به  همدلی و همبستگی  بیشتر مردم استان  با یکدیگر  گردید ،دوره خشکسالی و همچنین سیل اخیر که در ماه‌های پایانی سال ۹۷ صورت گرفت با همدلی و همراهی شهروندان عزیز و مسئولان مدیریت شد و توانستیم از این بحران ها با کمترین تبعات ممکن عبور نماییم.

حضور و مشارکت اقشار مختلف مردم و همدلی و وحدت آنها بزرگترین سرمایه و فرصت برای مسئولان استان است که بتوانند خدمت بیشتری به مردم شریف خوزستان داشته باشند و توسعه همه جانبه استان را رقم بزنند.

ما در سال ۹۷ بهره برداری از آبرسانی طرح غدیر را در شهرهای آبادان و خرمشهر و شادگان و روستاهای مسیر را تجربه کردیم ما در این زمینه دغدغه ها و نگرانی هایی هم داشتیم اما به لطف الهی در وقت مقرر آبرسانی به این شهرها را انجام دادیم. بهره‌برداری از فاز اول طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری که به دستور رئیس جمهور محترم در سال ۹۲ شروع شد فاز اول آن در سال ۹۷ به بهره برداری رسید و تولید و اشتغال و سهم استان در کشاورزی و تولید ناخالص کشور افزایش داد. همچنین افتتاح تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز نیز طرح بزرگ دیگری بود که موفق شدیم در سال ۹۷ به بهره برداری برسانیم. برنامه ریزی برای افتتاح پنج تصفیه خانه فاضلاب در شهرهای استان در سال ۹۸ و کلنگ زنی تصفیه خانه فاضلاب برای شهرهای دیگر استان خوزستان،  اصلاح زیرساختهای  انتقال و توزیع برق استان و اهواز ،هوشمند سازی مدیریت شبکه های توزیع برق ، کلنگ زنی ۱۵ پست فوق پیشرفته GIS برق و مدیریت مسائل مربوط به حوزه های صنعتی و کارگری از دیگر اقدامات مهم سال ۹۷ است.

با توجه به تعهد و نگاه ویژه دولت در سه سال اخیر و رشد بودجه های عمومی و عمرانی استان به مسوولین و مدیران استان  توصیه اکید کرده  و دستور می دهم که با نگاه بهره وری و تخصیص اعتبارات به پروژه های توجیه دار از بیت المال حفاظت کرده و زمینه توسعه همه جانبه استان را فراهم کنند . در پایان برای همه  ملت شریف ایران و خصوصا مردم شریف استان خوزستان از درگاه خداوند متعال سلامتی و شادکامی و موفقیت مسئلت می کنم.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.