کد خبر : 4974
تاریخ انتشار : جمعه 2 فروردین 1398 - 20:52

پیام تبریک مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خوزستان به مناسبت فرا رسیدن سال ۱۳۹۸

پیام تبریک محمدپور مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خوزستان به مناسبت فرا رسیدن سال ۱۳۹۸ یا مقلب القلوب و الابصار/ یا مدبر الیل و النهار یا محول الحول و الاحوال/ حول حالنا الی احسن الحال سال ۹۷ در حالی به پایان رسید که شاهد تلخی ها و شیرین های زیادی بودیم. سالی که با مقاومت

پیام تبریک محمدپور مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خوزستان به مناسبت فرا رسیدن سال ۱۳۹۸

محمدپور 300x173 پیام تبریک مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خوزستان به مناسبت فرا رسیدن سال 1398
یا مقلب القلوب و الابصار/ یا مدبر الیل و النهار یا محول الحول و الاحوال/ حول حالنا الی احسن الحال

سال ۹۷ در حالی به پایان رسید که شاهد تلخی ها و شیرین های زیادی بودیم. سالی که با مقاومت مردم شریف ایران اسلامی در جنگ اقتصادی دشمنان قسم خورده این مرز و بوم همراه بود.
در سال گذشته عزیزان زیادی چهره در نقاب خاک کشیدند و به سرای باقی شتافتند و از سویی دیگر انسان های دیگری پا به عرصه خلقت گذاشتند و این است رسم ماندگار خلقت.
در آغاز سال ۹۸- که از سوی مقام معظم رهبری سال «رونق تولید» نامگذاری شده است- با توکل و استعانت از خداوند رحمان و با یاد و گرامی داشت شهیدان انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس و مدافعان حرم؛ برآنیم تا بیش از پیش در راه خدمت به نظام و ملت سرافراز میهن اسلامی کوشش کنیم.
از خداوند متعال می خواهیم در سال جاری جان مان را به نور معرفت قرآن منور گرداند.
فرارسیدن بهار سرسبز طبیعت و تقارن آن با بهار دل ها و ماه عزیز رجب را به عزیزان خوزستانی به ویژه کارگران، کارفرمایان، تعاونگران شریف و اعضای اتحادیه ها و شرکت های تعاونی، کانون هماهنگی شوراهای اسلامی، مجمع نمایندگان کارگران استان و کانون های انجمن صنفی کارگری و نیز کانون کارفرمایی خوزستان و همکاران و همراهان صدیق و پرتلاش خود در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان تبریک می گویم و از خداوند منان توفیق روز افزون و سلامتی شما را در سال جدید آرزومندم.

سیدنور محمد پور
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.