کد خبر : 20987
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1400 - 19:52

کارگران شهرداری خرمشهر در یک قدمی دریافت مطالبات

عبدالامیر کمایی، شهردار خرمشهر در این باره گفت: وام ۵۰ میلیون تومانی جایگزین مطالبات پرسنل این اداره در نشست دیروز شورای شهر این شهرستان به تصویب رسید و از امروز روند پرداختی آن به کارگران آغاز شد. به گفته این مسئول به دلیل بالا بودن تعداد پرسنل واریزی ها ممکن است تا چند روز طول

عبدالامیر کمایی، شهردار خرمشهر در این باره گفت: وام ۵۰ میلیون تومانی جایگزین مطالبات پرسنل این اداره در نشست دیروز شورای شهر این شهرستان به تصویب رسید و از امروز روند پرداختی آن به کارگران آغاز شد.

985289236 کارگران شهرداری خرمشهر در یک قدمی دریافت مطالبات

به گفته این مسئول به دلیل بالا بودن تعداد پرسنل واریزی ها ممکن است تا چند روز طول بکشد اما تا روزهای آغازین هفته آینده تمام پرسنل شهرداری خرمشهر وام خود را دریافت کرده و مطالبات آن ها تسویه می شود.

کمایی گفت: قرار بر این بوده تا حقوق دی ماه کارگران از محل ارزش افزوده و عوارض آلایندگی پرداخت شود اما به دلیل پرداختی یک ششم از مبلغ اصلی به حساب شهرداری از سوی استان امکان پرداخت حقوق از این مبلغ وجود ندارد و در قالب همان وام ۵۰ میلیون تومانی به پرسنل پرداخت خواهد شد.

مطالبات چندماهه کارگران شهرداری خرمشهر را ۶ ماه حقوق کامل به همراه مزایا تشکیل می دهد.

پرسنل این اداره به دلیل دریافت نکردن مطالبات خود بارها دست از کار می کشیدند و در مقابل ساختمان شهرداری مرکزی و فرمانداری ویژه شهرستان تجمع می کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.