کاندیداهای منتخب لیست شورای ائتلاف فرهنگیان استان خوزستان(شافا) مشخص شدند

کاندیداهای منتخب لیست شورای ائتلاف فرهنگیان استان خوزستان(شافا) مشخص شدند   به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، مهدی بهزادی دبیر شورای ائتلاف فرهنگیان استان خوزستان (شافا) اظهار کرد: شورای ائتلاف فرهنگیان استان خوزستان با هدف بازگشت جایگاه آموزش و پرورش به اولویت اول دولت ها، و توجه تمام دولتمردان به آموزش و پرورش بدون نگاه های

کاندیداهای منتخب لیست شورای ائتلاف فرهنگیان استان خوزستان(شافا) مشخص شدند

 

IMG 20210615 030322 232 کاندیداهای منتخب لیست شورای ائتلاف فرهنگیان استان خوزستان(شافا) مشخص شدند

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، مهدی بهزادی دبیر شورای ائتلاف فرهنگیان استان خوزستان (شافا) اظهار کرد: شورای ائتلاف فرهنگیان استان خوزستان با هدف بازگشت جایگاه آموزش و پرورش به اولویت اول دولت ها، و توجه تمام دولتمردان به آموزش و پرورش بدون نگاه های سیاسی، جناحی و قومی مرسوم، و بررسی تخصصی مسائل آموزش و پرورش در سطح کشور و استان و توجه به شایسته سالاری در آموزش و پرورش تشکیل گردید.

 

وی ادامه داد: با نزدیک شدن به ایام انتخابات و احراز صلاحیت جمع کثیری از فرهنگیان استان خوزستان، که علاوه بر تخصص، تعهد همکاران آموزش و پرورش به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌داد،

 

به گفته بهزادی: شافا با هدف اتحاد و همدلی فرهنگیان ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور در انتخابات پیش رو و رسیدن به این جمع بندی که با تأکید بر حذف نگاه های سیاسی و قومی مرسوم از آموزش و پرورش و شورای شهر از کاندیداهای فرهنگی احراز صلاحیت شده خواست که رزومه های خود را برای این مجموعه ارسال نمایند.

دبیر شورای ائتلاف فرهنگیان استان خوزستان (شافا) تصریح کرد: پس از بررسی رزومه همکاران فرهنگی، ۱۱ نفر از فرهنگیان که دغدغه حل مشکلات کلانشهر اهواز و آگاهی از ظرفیت شورای شهر برای حل مشکلات گسترده آموزش و پرورش که مرتبط با شورا و شهرداری هستند به شرح زیر معرفی شدند:

 

 

یداله اخلاقی نسب با کد ۱۱۵۷

ایمان آقاملاپور با کد ۱۱۹۵

احمد براتی با کد ۱۲۶۸

جانعلی خورشیدی با کد ۱۶۲۸

کیامرث زنگنه بندانی با کد ۱۷۴۸

محمود صادقی حسنوند با کد ۱۹۱۹

زیبا صالح پور با کد ۱۹۲۱

عبدالواحد کعبی با کد ۲۲۷۶

سید هلال موسوی با کد ۲۵۴۸

سید بهروز موسوی بهبید با کد ۲۵۵۷

سید محسن موسوی زاده با کد ۲۵۵۹

 

 

بهزادی در ادامه گفت: شافا ضمن دعوت از جامعه شریف فرهنگیان در حمایت از این کاندیداها بیان نکات زیر را نیز ضروری می‌داند.

 

۱. در لیست انتخاباتی شافا هیچ نگاه سیاسی، جناحی و قومی وجود ندارد

۲. علاوه بر اعلام عمومی شافا در خبرگزاری ها و سابت های خبری استان خوزستان، بنا به احترام از تعدادی از پیشکسوتان آموزش و پرورش بصورت حضوری و تلفنی دعوت گردید که به هر دلیل این دعوت توسط تعدادی از همکاران فرهنگی رد شد و تمایلی به حضور در کنار همکاران خود نداشتند.

۳. شافا برای تمام همکاران فرهیخته ای که علیرغم ارسال رزومه و حضور در جلسات حضوری و تماس های تلفنی با شورای ائتلاف فرهنگیان در این لیست قرار نگرفتند آرزوی موفقیت در تمام مراحل زندگی دارد و تأکید می‌کند که: در این لیست علاوه بر شاخص های، دارا بودن برنامه، تجربه، پاسخگویی، شفافيت، پاکدستی و نگاه کلان به مسائل کشور، استان و اهواز، عدم حضور فرهنگیان در لیست هایی تحت عنوان فرهنگیان نواحی اهواز، و داشتن زمینه رأی آوری، نداشتن نگاه سیاسی افراطی و اولویت داشتن حل مشکلات مرتبط با فرهنگیان بدلیل اهمیت این سازمان اثرگذار بود.

۴. هدف اصلی شافا گسترش شایسته سالاری در آموزش و پرورش است و بررسی تخصصی مسائل آموزش و پرورش استان خوزستان می باشد.

 

 

 

در پایان شافا تأکید می‌کند متعلق به هیچ فرد، نهاد یا جریان سیاسی خاصی نیست و ضمن دعوت از عموم جامعه شریف فرهنگیان برای عضویت در این تشکل، نسبت به تمام ابهامات احتمالی در واتساپ با شماره ۰۹۰۳۳۱۰۳۷۵۵ پاسخگوست.

 

چرا باید به لیست شورای ائتلاف فرهنگیان(شافا) اعتماد کرد و به آن ها رأی داد؟

مردم شریف شهر اهواز
سلام
احتمالا میدانید که بر اساس ماده ٨٠ قانون تشکیلات ، وظایف و اختیارات شوراهای اسلامی کشور ، مهمترین وظایف شورای اسلامی شهر به شرح زیر است :

۱. بررسی و شناخت کمبودها، نیازها و نارسایی های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، اقتصادی و رفاهی حوزه انتخابیه و تهیه طرحها و پیشنهادهای اصلاحی و راه حلهای کاربردی در این زمینه ها جهت برنامه ریزی و ارائه آن به مقامات مسئول ذی ربط
۲. همکاری با مسئولین اجرائی و نهادها و سازمانهای مملکتی در زمینه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، اقتصادی و عمرانی بنا به درخواست آنان
۳. برنامه ریزی در خصوص مشارکت مردم در انجام خدمات اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، فرهنگی، آموزشی و سایر امور رفاهی با موافقت دستگاههای ذی ربط
۴. انتخاب شهردار برای مدت چهار سال و نظارت بر حسن اجرای مصوبات شورا و طرحهای مصوب در امور شهرداری و سایر سازمانهای خدماتی به صورتی که این نظارت مخل جریان عادی این امور نگردد

اما در سالهای اخیر شاهد بودیم که حضور ناهمگون منتخبین شورای شهر موجب عدم اتحاد و به حاشیه رفتن اقدامات آنها و تنزل جایگاه شورای شهر به انتخاب شهردار و سهم خواهی های غیر متعارف شده بود.

مجموعه ای از دغدغه مندان و دلسوزان استان خوزستان که عمدتا از جامعه فرهنگیان هستند، با هدف رفع نگاه های تبعیض آمیز فردی، جناحی، حزبی، سیاسی و قومی و از آن مهمتر با هدف ایجاد صدایی واحد در جهت بیان مشکلات و برنامه ریزی برای حل آنها، تحت عنوان تشکلی به نام شورای ائتلاف فرهنگیان ایران “استان خوزستان” (شافا) گرد هم آمدند.

اهمیت شورای شهر موجب شد این تشکل با فراخوان عمومی اعضای خود و فرهنگیان و فرهیختگانی که در انتخابات شورای شهر صلاحیت آن ها احراز گردید بدون توجه به نگاه های سیاسی، جناحی، حزبی، جنسیتی و قومی مرسوم به بررسی رزومه این افراد بپردازند و ۱۱ نفر از این مجموعه که حاضر به ایجاد تعهد متقابل به هم، به مردم و به جامعه فرهنگیان بودند را برگزید.

علاوه بر تلاش در جهت برنامه ریزی برای توسعه متوازن کلانشهر اهواز لازم به ذکر است با توجه به اهمیت آموزش و پرورش به عنوان زیربنای توسعه پایدار و شرایط خاص مدارس که با گذشت ۲ سال از انتشار ویروس کرونا در مهر ۱۴۰۰ مجددأ فعالیت خود را از سر خواهند گرفت و لزوم حضور فعال دستگاه های اجرایی استان در جهت برنامه ریزی برای ضدعفونی، زیباسازی، توجه به حمل و نقل عمومی دانش آموزان و توجه به سایر مشکلات مدارس اعضای این لیست متعهد شدند رفع دغدغه های جامعه بزرگ و شریف فرهنگیان و خانواده دانش آموزان و همچنین خود دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور عزیزمان ایران در اولویت اصلی آنها طی چهار سال آینده باشد.

شماره ۰۹۰۳۳۱۰۳۷۵۵ پاسخگوی سؤالات و ابهامات احتمالی مردم اهواز پیرامون این ائتلاف طی ۴ سال آینده خواهد بود.

 

IMG 20210613 WA0316 کاندیداهای منتخب لیست شورای ائتلاف فرهنگیان استان خوزستان(شافا) مشخص شدند

پاسخ به ابهامات احتمالی همکاران فرهنگی پيرامون لیست شافا

 

🔰 انتخاب تعداد محدودی از همکاران فرهنگی از میان صدها فرهنگی شایسته و توانمند احراز صلاحیت شده که بتوانند در کنار هم برای آینده کلانشهر اهواز برنامه ریزی کنند و حاضر به حمایت قاطع از هم باشند، کار بسیار سختی است، اما در این میان بیان نکات زیر در جهت شفافیت ضروری به نظر می‌رسد.

✅ ۱. این لیست بدون هیچ نگاه سیاسی، حزبی و قومی براساس شاخصه های توانمندی، تعهد، تخصص، تجربه، برنامه محوری، داشتن برنامه برای حل مشکلات کلان استان، اهواز و آموزش و پرورش که با شرح وظایف شورای شهر و شهرداری مرتبط هستند و شاغل یا بازنشسته حقوق بگیر از آموزش و پرورش هستند بسته شده است.

✅ ۲. از بسیاری از پیشکسوتان آموزش و پرورش برای حضور در جلسات کاندیداها بصورت حضوری و تلفنی دعوت به عمل آمد.

✅ ۳. تعداد محدودی از کاندیداهای احراز صلاحیت شده که از پيشکسوتان آموزش و پرورش هستند، علیرغم دعوت حضوری و تلفنی از آن ها اما حاضر به قرارگیری در لیست فراجناحی و فراقومی شافا نشدند و دلایل قانع کننده ای از این عزیزان برای ما محرز نگردید.

✅ ۴. تمام هزینه این لیست توسط خود کاندیداها پرداخت می‌شود و هیچ گونه حمایت مالی از هیچ نهاد یا شخصیتی از ۱۱ کاندیدا در لیست شافا صورت نگرفته است و مقرر شد هر مبلغی از هزینه تجمیعی اضافه آمد با حضور همه کاندیداهای فرهنگی و حامیان آن ها به یک مؤسسه خیریه مربوط به دانش آموزان نیازمند اهدا و هزینه شود.

✅ ۵. ترتیب قرار گرفتن اسامی لیست صرفآ براساس کد این همکاران و حروف الفباست.

✅ ۶. بیانیه ها و پاسخ ابهامات دیگر پیش از این در کانال های رسمی شافا در فضای مجازی منتشر گردید و می‌توانید از این کانال ها بازدید بعمل آورید.

✅ ۷. لیست کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف فرهنگیان ایران”استان خوزستان” (شافا) اعلام شد؛ اسامی به ترتیب کد👇

یداله اخلاقی نسب با کد ۱۱۵۷
ایمان آقاملاپور با کد ۱۱۹۵
احمد براتی با کد ۱۲۶۸
جانعلی خورشیدی با کد ۱۶۲۸
کیامرث زنگنه بندانی با کد ۱۷۴۸
محمود صادقی حسنوند با کد ۱۹۱۹
زیبا صالح پور با کد ۱۹۲۱
عبدالواحد کعبی با کد ۲۲۷۶
سید هلال موسوی با کد ۲۵۴۸
سید بهروز موسوی بهبید با کد ۲۵۵۷
سید محسن موسوی زاده با کد ۲۵۵۹

🌐 متن کامل بیانیه شافا در خوزتاب 👇

کاندیداهای منتخب لیست شورای ائتلاف فرهنگیان استان خوزستان(شافا) مشخص شدند

✅ ۸. شافا در ابتدا قصد معرفی کاندیداهای شایسته فرهنگی از تمام شهرهای استان خوزستان را داشت که بدلیل محدودیت های زمانی در این انتخابات این امر محقق نشد و ان شاالله برای انتخابات بعدی تلاش خواهد شد که این وحدت بین جامعه فرهنگیان در تمام استان خوزستان برقرار شود.

✅ ۹. شماره ۰۹۰۳۳۱۰۳۷۵۵ بصورت تلفنی و واتس آپ پاسخگویی سؤالات احتمالی همکاران محترم فرهنگی می باشد.

#اطلاع_رسانی_کنید

🔰 شورای ائتلاف فرهنگیان ایران “استان خوزستان” (شافا)

🌐 راه های ارتباطی با شافا

📲 شافا در اینستاگرام 👇
Instagram.com/shafa_farhangian

📲 شافا در تلگرام 👇
T.me/shafa_farhangian

📲 شافا در ایتا 👇
Eitaa.com/shafa_farhangian

📲 شافا در واتس آپ 👇
https://wa.me/+989033103755

IMG 20210614 WA0230 کاندیداهای منتخب لیست شورای ائتلاف فرهنگیان استان خوزستان(شافا) مشخص شدند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.