کد خبر : 19096
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 شهریور 1400 - 8:20

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو اهواز:

کاهش شدید معاملات و قیمت خودرو در اهواز/واردات خودرو آزاد شود قیمت خودروهای پلاک اروند نصف می شود

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب بخوانید

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو اهواز گفت: اگر واردات خودرو آزاد شود، آسیب بسیار زیادی به نمایشگاه‌داران و فعالان بازار خودرو وارد می‌شود و قیمت خودرو‌های پلاک اروند موجود در بازار به نصف قیمت می‌رسد.

PicsArt 09 22 08.17.20 1280x1247 کاهش شدید معاملات و قیمت خودرو در اهواز/واردات خودرو آزاد شود قیمت خودروهای پلاک اروند نصف می شود

به گزارش خوزتاب؛ عبدالرضا عساکره افزود: بیشتر نمایشگاه‌داران خودرو‌هایی با قیمت‌های بالا دارند و این امر آسیب بزرگی به آن‌ها وارد می‌کند.‌ بعنوان مثال خودروی النترا پلاک اروند مدل ۲۰۲۱، در صورت آزاد شدن واردات حدود ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیون قیمت دارد و از طرفی خودرو پژوپارس نیز در همین بازه قیمتی قرار دارد؛ این موضوع باعث برهم خوردن و بلاتکلیفی بازار خودرو می‌شود.

 

وی گفت: به دلیل جو روانی ایجاد شده در بازار خودرو مبنی بر بحث واردات، معاملات خودرو‌های خارجی مطلقا در بازار انجام نمی‌شود، قیمت خودرو‌های خارجی فعلا کاهش نداشته است مگر اینکه مالک، قیمت کمتری را در نظر گرفته باشد، اما خودرو‌های تولید داخل از ۵ تا ۱۵ میلیون تومان با کاهش قیمت مواجه شده‌اند.

 

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو اهواز تصریح کرد: میزان خرید و فروش خودرو‌های خارجی در بازار به صفر رسیده است و خریداری در این بازار وجود ندارد و خودرو‌های داخلی نیز با کاهش ۵۰ درصدی در میزان معاملات روبه‌رو شده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.