کشته شدن ۴ زائر ایرانی در حادثه واژگونی مینی ‏‌بوس در عراق

فرماندار دشت آزادگان با اشاره به واژگونی خودروی  حامل زائران اربعین در عراق گفت: حال این مصدومان خوب است و به سفر خود ادامه داده‌اند. عبدالرضا سعیدی‌نیا با اشاره به مصدوم شدن ۱۴ نفر از زائران اربعین در حادثه واژگونی خودرو در خاک عراق اظهار کرد: این زائران بر اثر واژگونی خودرو در مسیر پایانه

فرماندار دشت آزادگان با اشاره به واژگونی خودروی  حامل زائران اربعین در عراق گفت: حال این مصدومان خوب است و به سفر خود ادامه داده‌اند.
7dc67d54 9936 4e94 a39c 105b14031b65 300x169 کشته شدن ۴ زائر ایرانی در حادثه واژگونی مینی ‏‌بوس در عراق
عبدالرضا سعیدی‌نیا با اشاره به مصدوم شدن ۱۴ نفر از زائران اربعین در حادثه واژگونی خودرو در خاک عراق اظهار کرد: این زائران بر اثر واژگونی خودرو در مسیر پایانه «شیب» عراق به شهر العماره مرکز استان میسان مصدوم شدند.
وی افزود: در حال حاضر مصدمان این حادثه درمان شده و به سفر خود ادامه داده‌اند. فرماندار دشت آزادگان گفت: امدادگران هلال احمر تنها یک نفر از مصدومان این حادثه را به پایانه چذابه منتقل کرده‌اند که حال عمومی این فرد نیز مساعد است.
کشته شدن ۴ زائر ایرانی
فارس نوشت: حادثه واژگونی مینی‏‎بوس حامل زائران ایرانی در جنوب شهر الحله استان بابل به کشته شدن چهار زائر ایرانی و زخمی شدن ۱۴ نفر دیگر منجر شد. یک دستگاه مینی‎‏بوس روز دوشنبه در منطقه «الکفل» در جنوب شهر الحله واقع در مرکز استان بابل واژگون شد.
یک منبع امنیتی عراق به خبرگزاری الفرات نیوز گفته که در این حادثه، چهار نفر از زائران ایرانی کشته و ۱۴ نفر دیگر نیز زخمی شدند.
وی گفت: در این حادثه همچنین یک عراقی نیز جان خود را از دست داد. مجروحان به بیمارستان الحله منتقل شدند.
 اسامی جان باختگان

عبدالحسین حیدری
محمد علی گلزاری
حجت الله ابجدی
علی رضا اسماعیلی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.