کد خبر : 24482
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 آذر 1401 - 20:02

کشف محموله قاچاق ۶ میلیارد ریالی در ماهشهر

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از کشف محموله قاچاق ۶ میلیارد ریالی لوازم خانگی در ماهشهر خبر داد.

8890057 575 کشف محموله قاچاق ۶ میلیارد ریالی در ماهشهر

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ سرهنگ حجت اله سفیدپوست  با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارزِ پلیس آگاهی شهرستان ماهشهر با گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، از انتقال محموله‌های قاچاق از طریق محور‌های ورودی ” ماهشهر – هندیجان” مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران در همین ارتباط ۲ دستگاه خودروی سمند و ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ را متوقف که در بازرسی بعمل آمده از آن‌ها تعداد ۳۸۲ عدد اسپری موبر، ۱۰۰ دستگاه سشوار، ۶۱ عدد ماشین ریش تراش ۶۰ دستگاه خرد کن و ۴۶ دستگاه قهوه ساز فاقد مدارک مثبت گمرکی کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه بنابر نظر کارشناسان ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده ۶ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه ۴ نفر متهم دستگیر و ۴ دستگاه خودروی مذکور نیز توقیف شدند.

سرهنگ ” سفیدپوست” در پایان با اعلام اینکه مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه است، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه بار قاچاق مکشوفه به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ماهشهر تحویل داده شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.