کد خبر : 21927
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 اسفند 1400 - 17:56

دانشگاه علوم پزشکی اهواز:

کشف و ضبط یک محموله داروی قاچاق در اهواز

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

دکتر عرفان مردانی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: محموله بزرگی از داروهای قاچاق که از چند کشور همجوار به صورت غیرقانونی وارد کشور شده بود در محل دپوی این داروها در اهواز کشف شد.

IMG 20220222 WA0016 کشف و ضبط یک محموله داروی قاچاق در اهواز

 

khuztab

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، بر اساس اعلام روابط عمومی علوم پزشکی جندی شاپور اهواز؛ در پی اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات خوزستان تعدادی از قاچاقچیان دارو در استان خوزستان دستگیر شدند و با دستور مقامات قضایی ، انبارهای غیرمجاز دارو پلمپ و داروها به دانشگاه علوم پزشکی اهواز تحویل داده شد.

 

 

بر اساس بررسی انجام گرفته ، این داروها قاچاق و فاقد مجوز بوده و به شکلی غیراستاندارد انتقال، نگهداری و بسته بندی آنها صورت می‌گرفت و با قیمت چند برابری در بازار به فروش می‌رسید.

 

 

این گزارش حاکیست: این محموله بزرگ بالغ بر ۱۳۵ هزار واحد دارو از ۲۳۵ نوع داروی مختلف در زمینه‌های قلب و عروق، اعصاب و روان، مکمل ها، داروهای غیرمجاز دارای ترکیبات مخدر و … بود.

 

 

بنا به اعلام این روابط عمومی، توزیع این داروها در جامعه می‌توانست خطر بزرگی برای سلامت عمومی داشته باشد که با هوشیاری و اقدام به موقع سربازان گمنام امام زمان(عج) شبکه توزیع این داروها پیش‌از ورود به بازار شناسایی و عوامل آن دستگیر شدند.

 

 

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مردم خوزستان خواست برای پیگیری عوامل اختلال و توزیع غیرقانونی دارو، گزارش‌های خود در را خصوص قاچاق و تخلف مربوطه به شماره ۱۱۳ اداره کل اطلاعات استان خوزستان و یا شماره ۳۲۲۳۲۳۵۲ مرکز رسیدگی به شکایات معاونت غذا و دارو این دانشگاه اطلاع رسانی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.