کد خبر : 10829
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 شهریور 1398 - 10:58

کشف ۱۱۰ استعداد هنری در حوزه پویانمایی و گرافیک خوزستان

حجت الاسلام طباطبایی گفت: در حوزه پویا نمایی و گرافیک ۱۱۰ استعداد هنری کشف شد که در استان و کشور مخفی بودند. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، «حجت الاسلام سید شهاب الدین طباطبایی» امروز (یکشنبه ۱۷ شهریور) در سومین جلسه انجمن کتابخانه های خوزستان که در استانداری خوزستان برگزار شد با اشاره به جشنواره فیلم

حجت الاسلام طباطبایی گفت: در حوزه پویا نمایی و گرافیک ۱۱۰ استعداد هنری کشف شد که در استان و کشور مخفی بودند.

IMG 20190908 152117 907 300x206 کشف ۱۱۰ استعداد هنری در حوزه پویانمایی و گرافیک خوزستان

حجت الاسلام سید شهاب الدین طباطبایی

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، «حجت الاسلام سید شهاب الدین طباطبایی» امروز (یکشنبه ۱۷ شهریور) در سومین جلسه انجمن کتابخانه های خوزستان که در استانداری خوزستان برگزار شد با اشاره به جشنواره فیلم صدثانیه ای کتاب و کتابخانی اظهار کرد :اگر اعتباری تخصیص داده شود تمام استعدادها برای برگزاری این جشنواره محیا است.

رئیس حوزه هنری خوزستان از آمادگی این حوزه برای استفاده از ظرفیت هنرمندان خوزستان جهت برگزاری این جشنواره خبر داد و افزود: یکی از دغدغه های مهم فیلمسازی کشور، در حوزه فرهنگی است و با توجه به این موضوع، این جشنواره با استقبال خوبی مواجه خواهد شد.

وی از کشف ۱۱۰ استعداد هنری در حوزه گرافیک و پویانمایی در خوزستان خبر داد و تصریح کرد: این ظرفیت عظیم تاکنون برای کشور و خوزستان مخفی بود که خوشبختانه کشف شد؛ باید به هنرمندان در حوزه پویانمایی به طور خاص اهمیت داده شود چون حوزه بین المللی است.

حجت الاسلام طباطبایی در پایان خاطر نشان کرد :در حوزه فیلمسازی محدودیت هایی وجود دارد اما در حوزه پویانمایی و موشن گرافی محدودیتی نداریم و می توان این حوزه را تا حد بین المللی گسترش داد./شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.