کد خبر : 22207
تاریخ انتشار : جمعه 13 اسفند 1400 - 14:36

گردوخاک در خوزستان به ۴۶ برابر حد مجاز رسید

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

بنا بر اعلام اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان میزان غلظت گرد و خاک در هوای خرمشهر و آبادان در ساعت ۹ صبح امروز به ترتیب بیش از ۴۵ و ۴۶ برابر حد مجاز رسیده است.

Picsart 22 03 04 14 34 13 174 1280x853 گردوخاک در خوزستان به ۴۶ برابر حد مجاز رسید

پایگاه خبری خوزتاب؛

مدیر روابط عمومی محیط زیست خوزستان در خصوص میزان آلاینده‌های پدیده گرد و خاک امروز در خوزستان، اظهار کرد: در پی وقوع گرد و غبار در استان خوزستان طبق آخرین اندازه‌گیری‌ها تا ساعت ۹ امروز (۱۳ اسفندماه) میزان ذرات ریزگردها در هوای آبادان ۶۹۷۵ و خرمشهر ۶۸۰۳ میکروگرم در مترمکعب بوده است.

عسگری گفت: میزان غلظت ذرات گرد و غبار در شادگان ۵۴۰۲، سوسنگرد ۴۴۴۲، اهواز ۲۲۱۲، شوش ۱۳۰، اندیمشک ۱۱۴، بهبهان ۷۶، رامشیر و بندر امام (ره) ۶۸، شوشتر ۷۸، گتوند ۶۶، ماهشهر ۶۳ و ایذه ۵۱ میکروگرم در مترمکعب اندازه‌گیری شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه میزان مجاز آلاینده‌ها در هوا ۱۵۰ میکروگرم بر مترمکعب است، میزان غلظت گرد و خاک در هوای آبادان و خرمشهر در ساعت ۹ صبح امروز به ترتیب به بیش از ۴۶ و ۴۵ برابر حد مجاز رسیده است.

عسگری گفت: غلظت گرد و غبار در شادگان نیز به بیش از ۳۵ برابر حدمجاز، سوسنگرد بیش از ۲۹ برابر و اهواز به بیش از ۱۴ برابر حد مجاز رسیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.