کد خبر : 7315
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 خرداد 1398 - 0:25

۱۴ هزار نوآموز مناطق سیل زده در خوزستان رایگان سنجش سلامت می شوند

رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: امسال علاوه بر نوآموزان مناطق عشایری ،۱۴ هزار نوآموز مناطق سیل زده خوزستان نیز رایگان سنجش سلامت می شوند. به گزارش خوزتاب ،علی ممبینی روز سه شنبه در جلسه ستاد طرح سنجش سلامت آموزش و پرورش خوزستان در محل این اداره کل بیان کرد: علاوه بر این تعداد

رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: امسال علاوه بر نوآموزان مناطق عشایری ،۱۴ هزار نوآموز مناطق سیل زده خوزستان نیز رایگان سنجش سلامت می شوند.

IMG 8631 300x225 ۱۴ هزار نوآموز مناطق سیل زده در خوزستان رایگان سنجش سلامت می شوند

به گزارش خوزتاب ،علی ممبینی روز سه شنبه در جلسه ستاد طرح سنجش سلامت آموزش و پرورش خوزستان در محل این اداره کل بیان کرد: علاوه بر این تعداد ۲ هزار نوآموز مناطق عشایری نیز به صورت رایگان سنجش سلامت می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه سنجش سلامت نوآموزان در خوزستان در ۵۷ پایگاه انجام می‌شود گفت: این پایگاه‌ها از اول تیر فعالیت رسمی خود را آغاز می‌کنند و خانواده‌ها از ۲۲ خرداد به صورت اینترنتی نوبت گیری کنند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با اشاره به اینکه هزینه ثبت نام برای نوبت گیری ۳۰۰ هزار ریال است ادامه داد: اولیا باید مدارک فرزند خود را برای ثبت نام در سامانه این طرح و نوبت گیری به مدرسه فرزند خود ارائه دهند.

بر اثر جاری شدن سیلاب در اوایل فروردین امسال به ۱۱۴ مدرسه در خوزستان آسیب وارد شد و دانش آموزان مناطق سیل زده امسال به مدت ۲ هفته به دلیل آسیب دیدن مدارس براثر سیلاب تعطیل و از رفتن به کلاس درس باز ماندند.

گفتنی است امسال پیش بینی شده که یکصد هزار نوآموز در خوزستان سنجش سلامت شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.