کد خبر : 603
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1395 - 17:47

۱۸۰ هزار ویزا در خوزستان صادر گردید

ایرنا/ علی چگینی مدیرکل امور کنسولی وزارت امور خارجه گفت:صدور روادید اربعین در دفاتر صدور ویزا تقریبا به روز شده است. چگینی در مرز بین المللی شلمچه در زمان بازدید از روند تردد زائران اربعین حسینی به خبرنگاران گفت:در اهواز از کنسولگری عراق بازدید شده و ضمن بررسی مشکلات، با سرکنسول صحبت کردم و همکاران

ایرنا/ علی چگینی مدیرکل امور کنسولی وزارت امور خارجه گفت:صدور روادید اربعین در دفاتر صدور ویزا تقریبا به روز شده است.

چگینی در مرز بین المللی شلمچه در زمان بازدید از روند تردد زائران اربعین حسینی به خبرنگاران گفت:در اهواز از کنسولگری عراق بازدید شده و ضمن بررسی مشکلات، با سرکنسول صحبت کردم و همکاران سازمان حج و زیارت و دیگر دست اندرکارتان نیز در تلاشند تا برخی مشکلات زائران عازم عتبات عالیات در اسرع وقت رفع شود.

چگینی افزود اینکه طرف عراقی نیز بر ورود زائران به کشورشان با روادید تاکید دارد، دستگیری در کمین افرادی است که بدون روادید بخواهند از مرز عبور کنند، لذا به زائران عزیز  توصیه می کنیم که برای جلوگیری از بوجود آمدن مشکل ، حتما روادید را تهیه کنند.

مدیرکل امور کنسولی وزارت امور خارجه همچنین با تجلیل از اقدامات سازمان منطقه آزاد اروند در شلمچه در راستای ارائه خدمت به زائران عتبات عالیات، افزود: موکب داری نیز رسم زیبایی است که این روزها در مسیر تردد زائران اربعین برگزار می شود.

 

۱۸۰ هزار روادید در خوزستان صادر شد

پیش بینی می شود امسال حدود یک میلیون زائر در اربعین از مرز شلمچه تردد کنند./

پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.