کد خبر : 9274
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 مرداد 1398 - 21:19

۲ نفر از اشرار درگیری باغملک دستگیر شدند

فرماندار شهرستان باغملک گفت : با پایان درگیری ماموران انتظامی با اشرار در منطقه صیدون این شهرستان ۲ نفر از اشرار دستگیر شدند. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب،محمد نجاتی پور تصریح کرد:طی درگیری مسلحانه نیروهای انتظامی با این اشرار ۲ نفر از اشرار پس از زخمی شدن در  کوه های منطقه اعلا صیدون  توسط نیروهای

فرماندار شهرستان باغملک گفت : با پایان درگیری ماموران انتظامی با اشرار در منطقه صیدون این شهرستان ۲ نفر از اشرار دستگیر شدند.

IMG 20190801 221325 328 300x300 ۲ نفر از اشرار درگیری باغملک دستگیر شدند

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب،محمد نجاتی پور تصریح کرد:طی درگیری مسلحانه نیروهای انتظامی با این اشرار ۲ نفر از اشرار پس از زخمی شدن در  کوه های منطقه اعلا صیدون  توسط نیروهای انتظامی حاضر در محل دستگیر شدند.

رییس شورای تامین شهرستان باغملک توضیح داد: مقادیری سلاح گرم و ۲ دستگاه خودروی سواری از اشرار دستگیر شده ضبط شد اما به علت تداوم درگیری  هنوز این خودروها بازرسی  نشده اند که برای بازرسی به مقر انتظامی منتقل شدند.

شنیده های غیر رسمی حاکی است تعداد اشرار حاضر در درگیری هشت نفر بوده اند که ۶ نفر آنان موفق به فرار شده اند.  بر پایه این گزارش اشرار احتمالا قصد انتقال مواد مخدر از این محل را داشته که با هوشیاری نیروهای پلیس موفق به این کار نشدند.

تعدادی اشرار پیش از ظهر پنجشنبه در کوههای اعلا صیدون باغملک با نیروهای پلیس درگیری مسلحانه داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.