کد خبر : 22217
تاریخ انتشار : جمعه 13 اسفند 1400 - 15:02

۳۰۰ واحد مسکن محرومان در ایذه، باغملک‌ و دزپارت ساخته می‌شود

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در سه شهرستان ایذه، باغملک و دزپارت، ۳۰۰ واحد مسکن محرومان از محل تفاهم نامه بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ساخته خواهد شد.

20220304 145836 ۳۰۰ واحد مسکن محرومان در ایذه، باغملک‌ و دزپارت ساخته می‌شود

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، اکبر نیکزاد، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه بازدیدهایی از روستاهای منطقه انجام شده است، اظهار کرد: هر کدام از مسئولان در هر سنگری هستند باید به مردم خدمت کنند و اگر کاری انجام شد به عنوان یک خاطره باقی خواهد ماند و در دولت انقلابی مشکلات روستاها را باید در اولویت قرار داد.

وی در خصوص «بازنگری طرح‌های هادی» گفت: اگر طرح هادی انجام نشود هزینه ساخت و ساز چند برابر می‌شود؛ در شهرستان‌های ایذه، باغملک و دزپارت باید ۱۰۰ روستا طرح بازنگری هادی انجام و در این بازنگری باید مشکل زمین مسکن جوانان باید حل شود تا بتوانند با استفاده از تسهیلات مسکن واحدهای مقاومی را بسازند.

نیکزاد ادامه داد: در سه شهرستان ایذه، باغملک و دزپارت ۳۰۰ واحد مسکن محرومان از محل تفاهم نامه بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ساخته می‌شود و برای هر کدام از این واحدها علاوه بر وام ارزان قیمت ۵۰ میلیون تومان وام بلاعوض، ۸ تن سیمان و میلگرد به میزان یک ساختمان ۶۰ متری به صورت رایگان از طرف بنیاد مستضعفان تقدیم روستاییان خواهد شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با اشاره به اینکه نهادهای انقلابی در کنار مردم هستند، گفت: وظیفه دارم به طور مرتب در این مناطق حضور پیدا کنم و به صورت حضوری از این مناطق بازدیدی داشته باشم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.