کد خبر : 4647
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 بهمن 1397 - 17:34

۳۰ درصد مدارس کشور فرسوده و نیاز به نوسازی دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب،دکتر جمال‌زاده معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی نوسازی مدارس کشور در جلسه معارفه قربانی مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان عنوان کرد: آموزشی که کارش در خدمت پرورش و تربیت است کارش امر و نهی نیست بلکه شکوفا کردن و توانمندسازی استعدادها در مدرسه است. وی ادامه داد: کمک به نوسازی یعنی کمک

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب،دکتر جمال‌زاده معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی نوسازی مدارس کشور در جلسه معارفه قربانی مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان عنوان کرد: آموزشی که کارش در خدمت پرورش و تربیت است کارش امر و نهی نیست بلکه شکوفا کردن و توانمندسازی استعدادها در مدرسه است.

IMG 20190218 172423 663 88x88 1 ۳۰ درصد مدارس کشور فرسوده و نیاز به نوسازی دارد

وی ادامه داد: کمک به نوسازی یعنی کمک به فرزندان. یکی از عواملی می‌تواند موجب احساس آرامش و علاقه‌مندی فرزندانمان به مدرسه شود بحث طراحی نوین در نوسازی و ساخت مدارس است.

جمالزاده اظهار داشت: ۳۰ درصد مدارس کشور فرسوده و نیاز به نوسازی دارد که حداقل ۹۰هزار میلیارد تومان برای ساخت این مدارس هزینه نیاز است؛ همچنین مطابق سند بنیادین تحول آموزش و پرورش، فضای آموزشی استاندارد به ازای هر دانش آموز ۸مترمربع است

وی تصریح کرد: یکی از سالم ترین، کارآمد ترین و اثر گذار ترین سازمان های کشور سازمان نوسازی مدارس است . کارمندان این سازمان میدانند توانی که برای کار می‌گذارند منشا عاقبت بخیری شان خواهد شد.

معاون توسعه و پشتیبانی مدارس کشور با اشاره به عدم تخریب مدارس نوساز در زلزله کرمانشاه گفت: قانون گذار ساخت و ساز های مهم از جمله ساخت سازمان بازرسی و ساختمان استانداری تهران و چندین پروژه بسیار مهم کشور را بر عهده سازمان نوسازی مدارس گذاشت و این نشان از اعتماد والا به این سازمان است و افتخار است که حتی ۱مدرسه نوساز در زلزله کرمانشاه تخریب نشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.