کد خبر : 9819
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 مرداد 1398 - 19:46

۴۵۰۰میلیارد ریال برای بازسازی صنایع آسیب دیده ازسیل اختصاص یافت

معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت گفت: چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی واحدهای تولیدی آسیب دیده از سیل در ۶ استان کشور تخصیص یافت.   ‌   به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، محسن صالحی نیا یکشنبه در حاشیه مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲ پروژه عمرانی در شهرک صنعتی شماره ۲

معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت گفت: چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی واحدهای تولیدی آسیب دیده از سیل در ۶ استان کشور تخصیص یافت.

 

IMG 20190819 000847 300x199 ۴۵۰۰میلیارد ریال برای بازسازی صنایع آسیب دیده ازسیل اختصاص یافت

 

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، محسن صالحی نیا یکشنبه در حاشیه مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲ پروژه عمرانی در شهرک صنعتی شماره ۲ اندیمشک در جمع خبرنگاران بیان کرد: در بخش دوم‌کمک به صنایع خسارت دیده از سیل فروردین ماه در کشور تصمیم داریم که اعتبار بالاتری را برای بازسازی زیرساخت های واحدهای صنعتی تامین کنیم.

وی  در ادامه با اشاره به حمایت وزارت صنعت از سرمایه در گردش واحدهای تولیدی گفت : اعتباری بالغ بر ۲۰۰ هزار میلیارد ریال به عنوان سرمایه در گردش برای واحدهای صنعتی در کشور تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف این وزارتخانه کمک به سرمایه در گردش صنایع است بیان کرد: با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی ومنابع بانک ها یکی از اهداف وزارت صمت پرداخت تسهیلات در قالب سرمایه در گردش است که این تسهیلات به صنایع کوچک و متوسط پرداخت می شود.

وی گفت: در استان هایی که دستگاه های اجرایی ومسوولان از صنایع واحدهای تولیدی خود حمایت می کنند واحدهای صنعتی در این استان ها مشکلات کمتری دارند و تولید در این مناطق رونق دارد به همین دلیل از مسوولان در استان ها تقاضا دارم که نگاه آنها به واحدهای تولیدی همراه با رونق بخشی و توسعه باشد.

محسن صالحی نیا وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز یکشنبه ۲ پروژه عمرانی در شهرک های صنعتی شماره یک و ۲ اندیمشک افتتاح و کلنگ زنی کرد.

همچنین از واحد تولیدی شرکت مادر تخصصی گلوکزان کرخه در شهرک صنعتی شماره ۲ اندیمشک  که در حال ساخت است بازدید کرد.

همچنین یک پروژه عمرانی را در شهرک صنعتی دزفول افتتاح و عملیات اجرایی چهار پروژه عمرانی دیگر در این شهرک آغاز کرد.  در خوزستان ۷۱شهرک ‌ناحیه صنعتی وجود دارد که بیش از ۲۰ هزار نفر دراین فضاها مشغول به کارهستند.

۲۰۱۹۰۸۱۸ ۱۸۵۰۲۴ 300x225 ۴۵۰۰میلیارد ریال برای بازسازی صنایع آسیب دیده ازسیل اختصاص یافت

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.