کد خبر : 9377
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 مرداد 1398 - 18:39

۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح های عمرانی آبادان اختصاص یافت

فرماندار آبادان گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای و نیز نفت و گاز به اجرای طرح های عمرانی در این شهرستان اختصاص یافت که نسبت به اعتبارات سال گذشته ۲۳ درصد افزایش را نشان می دهد. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب،سیدزین العابدین موسوی در جلسه برنامه ریزی شهرستان آبادان

فرماندار آبادان گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای و نیز نفت و گاز به اجرای طرح های عمرانی در این شهرستان اختصاص یافت که نسبت به اعتبارات سال گذشته ۲۳ درصد افزایش را نشان می دهد.

PhotoGrid 1564931145888 300x193 ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح های عمرانی آبادان اختصاص یافت

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب،سیدزین العابدین موسوی در جلسه برنامه ریزی شهرستان آبادان اظهار داشت: از این میزان اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای و درآمد نفت و گاز و ۲۸۰ میلیارد ریال از محل پروژه متوازن برای اجرای ۷۰ پروژه در نظر گرفته شده است.

وی تعداد پروژه های تملک و دارایی را ۵۵ پروژه عنوان کرد و گفت: اعتبار ۲ طرح نیز از محل اعتبارات طرح های مشترک پیش بینی شده است.  موسوی افزود: برای امسال  ۲۵ فصل در نظر گرفته شده که از این تعداد اعتبار ۱۸ فصل دیده شده اما برای هفت فصل که شامل طرح های مختلف می باشد هیچ اعتباری دیده نشده است.

فرماندار آبادان گفت: این اعتبار برای اجرای طرح های مختلف در فصل های آب و فاضلاب، آموزش و پرورش، آموزش فنی و حرفه ای ، انرژی، بهداشت و درمان، حمل و نقل ، توانبخشی، شهرداری ها، صنعت، معدن و تجارت، کشاورزی، منابع آب، فرهنگ و هنر و ورزش هزینه می شود.

وی با بیان اینکه اجرای طرح های جدید در سال جاری ممنوع می باشد گفت: در صورتی که پروژه ای ردیف اعتباری نداشته باشد اما دارای مجوز کارگروه استانی قابل بحث باشد در اولویت کاری قرار می گیرد.

موسوی افزود: در تخصیص اعتبار طرح های تکمیلی دارای موافقت نامه در اولویت هستند و نمی توان در حجم عملیاتی و یا تغییر آن اقدام کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.