۷۰ درصد واحدهای پاساژ رضوان اهواز بیمه هستند

رئیس هیئت مدیره پاساژ رضوان اهواز گفت: از ۳۵ واحد فعال این پاساژ، ۲۷ واحد بیمه حوادث و آتش سوزی داشتند که نشان می دهد ۷۰درصد واحدها بیمه بودند. رحیم چینی ساز در ارتباط با حادثه آتش سوزی پاساژ رضوان اظهار کرد:  فردا مجوز ورود اعضا و کارشناسان بیمه توسط نیروی انتظامی به منظور ارزیابی

رئیس هیئت مدیره پاساژ رضوان اهواز گفت: از ۳۵ واحد فعال این پاساژ، ۲۷ واحد بیمه حوادث و آتش سوزی داشتند که نشان می دهد ۷۰درصد واحدها بیمه بودند.
267710 936 300x160 ۷۰ درصد واحدهای پاساژ رضوان اهواز بیمه هستند
رحیم چینی ساز در ارتباط با حادثه آتش سوزی پاساژ رضوان اظهار کرد:  فردا مجوز ورود اعضا و کارشناسان بیمه توسط نیروی انتظامی به منظور ارزیابی و برآورد میزان خسارات وارده به کسبه پاساژ و  واحدهای آن صادر می شود و وارد پاساژ می شویم تا بتوانیم آماری از میزان خسارات وارده و علت آتش سوزی داشته باشیم.

وی با اشاره به تعداد آمار واحدهای بیمه شده افزود: ۷۰ درصد واحدهای پاساژ بیمه بودند یعنی از ۳۶ واحد فعال ۲۷ واحد تحت پوشش بیمه حوادث و آتش سوزی قرار داشتند.

رئیس هیئت مدیره پاساژ رضوان تصریح کرد: دیشب شورای تامین در خصوص حادثه آتش سوزی تشکیل جلسه داد و فرماندار و شهردار قول هرگونه همکاری مساعد را دادند.

چینی ساز در خصوص پرداخت تسهیلات به واحدهای پاساژ رضوان و صاحبان آنها بیان کرد: هنوز مشخص نیست که به واحدهای بیمه نشده تسهیلاتی پرداخت می شود.

وی عنوان کرد: فعلا مشغول بررسی های اولیه در خصوص آتش سوزی به همراه آتش نشانی و پلیس و سایر مقامات مرتبط هستیم و هنوز به جمع بندی خاصی نرسیدیم.

رئیس هیئت مدیره پاساژ رضوان ادامه داد: با تمامی صاحبانی که مغازه آنها در آتش سوخت جلسه گذاشتیم تا در خصوص مسائل تصمیم گیری کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته ساعت ۱۳ و ۳۴ دقیقه حادثه آتش سوزی در پاساژ رضوان اهواز اتفاق افتاد که در اثر این آتش سوزی ۴۴باب مغازه به کلی در آتش سوخت.

پاساژ رضوان از قدیمی ترین پاساژهای شهر اهواز است که در خیابان ۲۴متری و در هسته مرکزی شهر قرار دارد و پیشه اکثر کسبه فروش الیاف، پارچه و منسوجات پارچه ای است.

حادثه آتش سوزی سرانجام پس از پنج ساعت تلاش بی وقفه دستگاه های امدادی و انتظامی در ساعت ۱۷ و ۲۰ دقیقه به طور کامل مهار شد. هنوز  علت آتش سوزی و میزان خسارات وارده مشخص نشده و در دست بررسی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.