کد خبر : 21459
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1400 - 22:13

آب شیرین‌کن و آغاز تجهیز ۲ حلقه چاه آبرسانی در امیدیه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از افتتاح آب شیرین کن ارمش و روستا‌های اطراف و عملیات تجهیز دو حلقه چاه آبرسانی شهر جایزان امیدیه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، ️محمدرضا کرمی نژاد، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان اظهار کرد: با توجه به عزم دولت سیزدهم برای برطرف کردن مشکلات آبی در

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از افتتاح آب شیرین کن ارمش و روستا‌های اطراف و عملیات تجهیز دو حلقه چاه آبرسانی شهر جایزان امیدیه خبر داد.

1571478143 آب شیرین‌کن و آغاز تجهیز ۲ حلقه چاه آبرسانی در امیدیه

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، ️محمدرضا کرمی نژاد، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان اظهار کرد: با توجه به عزم دولت سیزدهم برای برطرف کردن مشکلات آبی در روستاها، آب شیرین کن ارمش و روستا‌های اطراف افتتاح و عملیات تجهیز دو حلقه چاه آبرسانی شهر جایزان امیدیه آغاز شد.

وی افزود: این آب شیرین کن در مدت زمان ۴ ماه با اعتبار ۸۵ میلیارد ریال و با ظرفیت تولید یک هزار و ۵۰۰ متر مکعب در شبانه‌روز وارد مدار بهره‌برداری شد.

عملیات تجهیز دو حلقه چاه آبرسانی به شهر جایزان آغاز شده است با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و ظرفیت آبرسانی ۵ هزار متر مکعب در شبانه‌روز وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

جمعیت تحت پوشش این طرح ۲۰ هزار نفر است و خط انتقال برای تجهیز این دو حلقه چاه ۵۰۰ متر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.