آتش‌سوزی گسترده لوله‌های فاضلاب نیمه کاره در ایذه

آتش‌نشانی و‌ خدمات ایمنی ایذه گفت: آتش‌سوزی گسترده لوله‌های فاضلاب نیمه کاره ایذه را در برگرفت. قدرت‌الله سلطانی امروز اظهار کرد: روز گذشته محوطه امور مشترکین آب و فاضلاب ایذه که انبار نگهداری​ لوله های فاضلاب نیمه کاره شهر است مورد آتش‌سوزی گسترده قرار گرفت. وی افزود: در این آتش‌سوزی که به‌علت سوختن حجم انبوه

آتش‌نشانی و‌ خدمات ایمنی ایذه گفت: آتش‌سوزی گسترده لوله‌های فاضلاب نیمه کاره ایذه را در برگرفت.

13951225000619 Test PhotoH 300x198 آتش‌سوزی گسترده لوله‌های فاضلاب نیمه کاره در ایذه

قدرت‌الله سلطانی امروز اظهار کرد: روز گذشته محوطه امور مشترکین آب و فاضلاب ایذه که انبار نگهداری​ لوله های فاضلاب نیمه کاره شهر است مورد آتش‌سوزی گسترده قرار گرفت.

وی افزود: در این آتش‌سوزی که به‌علت سوختن حجم انبوه علوفه فصلی خشک شده موجود در محل رخ داد تمامی وسایل و لوله‌های پلاستیکی بزرگ فاضلاب شهری را در بر گرفت که با سرعت عمل پرسنل واحد آتش نشانی شهرداری ایذه از خسارات بیشتر​ جانی و مالی جلوگیری شد.

آتش‌نشانی و‌ خدمات ایمنی ایذه درباره خدمات ارائه شده و تجهیزات به کارگیری شده گفت: این عملیات با بهره‌گیری از ۳ دستگاه خودرو آتش‌نشانی، یک دستگاه تانکر پشتیبانی و ۷ نفر نیروی آتش‌نشان انجام شد.

وی اضافه کرد: کار به دلیل گسترش حریق به سختی و با موفقیت به پایان انجامید که در این امر خدمت‌رسانی یک نفر از پرسنل آتش‌نشانی دچار حرارت و دود زدگی شدید شد که در مراحل​ بهبودی و مساعدت حال قرار گرفته است.

سلطانی تصریح کرد: طی مدت‌های گذشته به صورت کتبی و شفاهی به مسؤولان اداره آب و‌ فاضلاب هشدار رعایت اصول ایمنی داده شده بود که آخرین نامه ۱۲ اردیبهشت ماه امسال بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.