کد خبر : 6337
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 - 14:24

آشنایی با سوابق و بیوگرافی «مارک ویلموتس» + مبلغ قرارداد

مارک ویلموتس که از او به عنوان جدی‌ترین گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران یاد می‌شود، شب گذشته وارد تهران شد. دو دستیار او هم در این سفر، ویلموتس را همراهی می‌کنند. آشنایی با سوابق «مارک ویلموتس» این روز‌ها نام‌های بسیاری به عنوان گزینه سرمربی‌گری تیم ملی فوتبال ایران عنوان می‌‍شود. اما آنچه رسانه‌های بلژیکی

مارک ویلموتس که از او به عنوان جدی‌ترین گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران یاد می‌شود، شب گذشته وارد تهران شد. دو دستیار او هم در این سفر، ویلموتس را همراهی می‌کنند.

IMG 20190514 145051 562 300x200 آشنایی با سوابق و بیوگرافی «مارک ویلموتس» + مبلغ قرارداد

آشنایی با سوابق «مارک ویلموتس»

این روز‌ها نام‌های بسیاری به عنوان گزینه سرمربی‌گری تیم ملی فوتبال ایران عنوان می‌‍شود. اما آنچه رسانه‌های بلژیکی امروز منتشر کردند از نهایی شدن انتخاب سرمربی تیم ملی ایران خبر می‌دهد.
رسانه‌های فوتبالی در بلژیک از نهایی شدن پیوستن مارک ویلموتس به تیم ملی فوتبال ایران با ۱.۵ میلیون دلار خبر دادند.

پیش‌تر در خبر‌ها عنوان شده بود که فدراسیون فوتبال به ۲ گزینه بیش از بقیه نزدیک شده بود، ۲ گزینه‌ای که طبق گفته اسلامیان هم‌اکنون مربی تیمی نیستند؛ یکی مارک ویلموتس سرمربی پیشین تیم ملی بلژیک و دیگری خولن لوپتگی سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید، با این حال مذاکرات با ویلموتس بهتر پیش رفته است و وی در حال حاضر نزدیک‌ترین گزینه به نیمکت تیم ملی فوتبال ایران محسوب می‌شود. ویلموتس ۵۰ساله است و سابقه هدایت تیم‌های ملی بلژیک، ساحل عاج و شالکه را در کارنامه دارد.

در حال حاضر ویلتموس بلژیکی که یک سرمربی جوان به شمار می‌آید از سوی رسانه‌های بلژیکی به عنوان گزینه نهایی سرمربی‌گری تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شده است. به نظر می‌رسد یک دستیار ایرانی که جواد نکونام باشد نیز در کادر مربیگری تیم ملی ایران باشد.
حال باید منتظر واکنش فدراسیون فوتبال ایران درباره این خبر باشیم که آیا مارک ویلموتس نهایتا سرمربی تیم ملی ایران شده است؟

کارنامه و بیوگرافی مارک ویلموتس

مارک ویلموتس در سال ۱۹۸۰ میلادی با تیم شهر زادگاهش فوتبال خود را در تیم جوانان آغاز کرد سپس با پیوستن به تیم سنت در سال ۱۹۸۷ اولین تجربه حرفه‌ای خود را در تیم بزرگسالان و لیگ حرفه‌ای بلژیک کسب کرده و با ۳۰ بازی و ۹ گل زده آمار خیره کننده‌ای را در اولین حضور حرفه‌ای رقم زد.

مارک ویلموتس سپس با تیم استاندارد لیژ در سال ۱۹۹۱ موفق شد به شهرت فراوانی دست یابد و با ۱۳۶ بازی برای این تیم ۶۷ گل را به ثمر رساند تا تیم معروف شالکه ۰۴ آلمان او را به خدمت بگیرد و در سال ۱۹۹۶ به مدت چهار سال در تیم شالکه ۰۴ بازی کرد و ۱۰۴ بازی را برای این تیم انجام داد و ۲۱ گل را هم به ثمر رساند.

 

جزئیات قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران

رسانه‌های فوتبالی در بلژیک از نهایی شدن پیوستن مارک ویلموتس به تیم ملی فوتبال ایران با ۱.۵ میلیون دلار یا ( ۱.۳ میلیون یورو ) خبر دادند

یک سایت بلژیکی خبر داد که مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران توافق کرده و به زودی قرارداد خود را امضا می‌کند.

سایت hln دانمارک نوشت:
طبق اطلاعاتی که در اختیار ما قرار گرفته است، مارک ویلموتس مراحل پایانی عقد قرارداد با ایران را سپری می‌کند و مذاکرات او با فدراسیون فوتبال ایران به پایان رسیده و او با دریافت سالیانه ۱.۳ میلیون یورو در سال به عنوان سرمربی ایران فعالیت خواهد کرد.

 

تابش، رییس فراکسیون ورزش مجلس در این رابطه افزود:

مارک ویلموس سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک احتمالاً گزینه نهایی سرمربی گری تیم ملی فوتبال است.

یکی از ویژگی‌های مثبت او دید جوانگرایی و اعتقاد به کار پایه‌ای در فوتبال است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.