کد خبر : 17650
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 فروردین 1400 - 13:51

سید جابر موسوی فعال اجتماعی استان خوزستان و شهرستان رامهرمز خبر داد؛

آغاز اجرای طرح جامع دهکده گردشگری/کشاورزي در شهرستان رامهرمز

سید جابر موسوی فعال اجتماعی استان خوزستان و شهرستان رامهرمز خبر داد: آغاز اجرای طرح جامع دهکده گردشگری/کشاورزي در شهرستان رامهرمز به گزارش پايگاه خبري خوزتاب، سید جابر موسوی از فعالان اجتماعی استان خوزستان از آغاز اجرای طرح جامع دهکده گردشگری/کشاورزي در روستای بنه حاجی شهرستان رامهرمز توسط کشاورزان روستا خبر داد.   موسوی با

سید جابر موسوی فعال اجتماعی استان خوزستان و شهرستان رامهرمز خبر داد:
آغاز اجرای طرح جامع دهکده گردشگری/کشاورزي در شهرستان رامهرمز

IMG 20210405 134314 977 آغاز اجرای طرح جامع دهکده گردشگری/کشاورزي در شهرستان رامهرمز

به گزارش پايگاه خبري خوزتاب، سید جابر موسوی از فعالان اجتماعی استان خوزستان از آغاز اجرای طرح جامع دهکده گردشگری/کشاورزي در روستای بنه حاجی شهرستان رامهرمز توسط کشاورزان روستا خبر داد.

 

موسوی با بیان اینکه این طرح در راستای طرح های موفق قبلی از جمله:
اجرای پروژه آبیاری تحت فشار و زیر کشت رفتن طرح ۱۲۰ هکتاری ذرت در تابستان ۹۸ برای اولین با روش آبیاری نوین(قطره ای) الگوي موفقی را به کشاورزان نشان داده است.

 

این فعال اجتماعی استان خوزستان، توانمندسازی، توسعه‌ و اشتغال در روستاها و گسترش فضای سبز را از مهمترین اهداف این طرح که با کمک بنیاد برکت آغاز به کار کرده است می‌داند و گفت:
استان خوزستان دارای ظرفیت بسیار بالایی در حوزه کشاورزي و گردشگری است که همکاری مردم و مسئولان می‌تواند موجب حل مشکلاتی مانند اشتغال در استان خوزستان شود.

 

موسوی در پایان با اشاره به کمک های متینیان نماینده شهرستان رامهرمز، از بازدید نماینده از روستای بنه حاجی و طرح های قابل اجرا و همچنین پیگیری مشکلات این طرح ها در منطقه خبر داد و گفت ادارات‌ و سازمان های زیادی به ویژه استانداری و سازمان جهادکشاورزی برای اجرا و پیگیری این پروژه ها کمک شایانی نموده‌اند که جای تشکر و قدردانی از آن ها دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.