آغاز توزیع ۱۲۵۰ سبد غذایی طرح ملی همای رحمت در اهواز

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز گفت: در طرح ملی همای رحمت یک هزار و ۲۵۰ سبد کالای مواد غذایی بین خانواده های نیازمند ، بیماران خاص و ایتام با آغاز ماه مبارک رمضان در حال توزیع است. سید فتح اله هاشم نژاد یکشنبه بیان کرد: طرح ملی همای رحمت هرساله درماه رمضان همزمان با سایر

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز گفت: در طرح ملی همای رحمت یک هزار و ۲۵۰ سبد کالای مواد غذایی بین خانواده های نیازمند ، بیماران خاص و ایتام با آغاز ماه مبارک رمضان در حال توزیع است.
82547331 71645821 300x169 آغاز توزیع 1250 سبد غذایی طرح ملی همای رحمت در اهواز
سید فتح اله هاشم نژاد یکشنبه بیان کرد: طرح ملی همای رحمت هرساله درماه رمضان همزمان با سایر نقاط کشور در اهواز اجرا می شود و در آن سبدهای غذایی و چند قلم کالای دیگر است توسط داوطلبان هلال احمر بسته بندی و به دست نیازمندان می رسد.

وی افزود: این سبد کالا به ارزش یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بوده که هزینه تهیه این اقلام غذایی نیز به همت داوطلبان هلال احمر و توسط داوطلبان و خیران خوزستان تامین می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز ادامه داد: باتوجه به برنامه ریزی صورت گرفته و کمک هایی که از خیران خوزستان جمع آوری شده است ۲۱ سفره افطاری برای زنان بی سرپرست و بد سرپرست، خانه های سالمندان ،خانواده های زندانیان،معلولان، ایتام ، بیماران و همراهان آنها در بیمارستان ها در دستور کار جمعیت هلال احمر اهواز قرار گرفته است.

وی گفت: امسال با توجه به راه اندازی ۱۷ خانه هلال در روستاها و مناطق حاشیه ای اهواز، کار شناسایی و توزیع اقلام توسط داوطلبان فعال این خانه ها انجام خواهد گرفت و تمرکز کمک ها نیز در مناطق حاشیه ای و روستاها خواهد بود.

وی ادامه داد: برای سه هزار و ۲۰۰ نفر به صورت حضوری در ماه مبارک رمضان افطاری پیش بینی شده و یک هزار و ۲۵۰ بسته غذایی نیز توسط داوطلبان هلال احمر بین خانواده های نیازمند در حال توزیع است.

وی گفت: درماه رمضان حدود ۸۰ نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر اهواز برای حمایت از بیماران و نیازمندان مشارکت دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.