کد خبر : 8530
تاریخ انتشار : شنبه 29 تیر 1398 - 4:57

آغاز ساخت آموزشگاه ۱۲ کلاسه با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در بندر امام

عملیات احداث یک آموزشگاه ۱۲ کلاسه به همت پتروشیمی مارون با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در بندر امام خمینی (ره) آغاز شد. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، به نقل از ایرنا، این فضای آموزشی با مشارکت شرکت پتروشیمی مارون و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان در محل فاز چهار پردیس غربی

عملیات احداث یک آموزشگاه ۱۲ کلاسه به همت پتروشیمی مارون با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در بندر امام خمینی (ره) آغاز شد.

IMG 20190720 054844 092 300x193 آغاز ساخت آموزشگاه ۱۲ کلاسه با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در بندر امام

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، به نقل از ایرنا، این فضای آموزشی با مشارکت شرکت پتروشیمی مارون و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان در محل فاز چهار پردیس غربی بندر امام خمینی (ره) ساخته می شود.

این آموزشگاه ۱۲ کلاسه در زمینی به مساحت چهار هزار و ۲۰۰ مترمربع در مدت یک سال ساخته می شود.

سرپرست آموزش و پرورش استان خوزستان پنجشنبه در این آیین گفت: خیرین مدرسه ساز همواره در کنار مجموعه تعلیم و تربیت خوزستان ایستاده اند و از هیچ تلاشی برای حمایت ار دانش آموزان استان فروگذاری نکرده اند.

مهدی رفیعی دهکردی خواستار اهمیت پرداختن به مسئولیت اجتماعی و امور عام المنفعه از سوی شرکت های مستقر در منطقه با هدف عدالت اجتماعی و محرومیت زدایی شد.

وی افزود: در بحث توسعه فضای آموزشی اقدامات بسیار خوبی با همکاری خیران حقیقی و حقوقی در شهرستان بندر ماهشهر صورت گرفته و با مشارکت شرکت‌هایی نظیر پتروشیمی مارون، پتروشیمی لاله، شرکت نویدزرشیمی مدارس بسیار مجهز و پیشرفته‌ای در منطقه احداث شده است.

لازم به ذکر است جمعیت دانش آموزی شهرستان بندر ماهشهر ۴۵ هزار و ۶۲۶ دانش آموز است که برای تحصیل آنها ۲۳۴ مدرسه وجود دارد.
همچنین تعداد معلمان مدارس این شهرستان ۲ هزار و ۲۲۶ نفر است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.