کد خبر : 3335
تاریخ انتشار : شنبه 12 آبان 1397 - 8:37

آغاز هفته خوزستان با بارندگی

اداره کل هواشناسی خوزستان در خصوص ورود سامانه بارشی از اوایل هفته آینده اطلاعیه ای صادر کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب و به نقل از ایسنا – منطقه خوزستان، در اطلاعیه شماره ۲۴ امروز( ۱۱ آبان ماه) اداره کل هواشناسی خوزستان آمده است: ” بررسی نقشه های پیش یابی و خروجی مدلهای عددی

198355 آغاز هفته خوزستان با بارندگی
اداره کل هواشناسی خوزستان در خصوص ورود سامانه بارشی از اوایل هفته آینده اطلاعیه ای صادر کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب و به نقل از ایسنا – منطقه خوزستان، در اطلاعیه شماره ۲۴ امروز( ۱۱ آبان ماه) اداره کل هواشناسی خوزستان آمده است:
” بررسی نقشه های پیش یابی و خروجی مدلهای عددی هواشناسی نشان دهنده ورود یک سامانه باران زا از اوایل وقت فردا شنبه تا اواخر هفته آینده است، که ابتدا سبب افزایش ابر و سپس بارش های پراکنده و رعدوبرق به ویژه در ارتفاعات در روز شنبه و یکشنبه می شود.
این سامانه ناپایدار از روز دوشنبه تا اواخر هفته آینده تقویت شده که سبب بارندگی های فراگیر، رعدوبرق، بعضا ریزش تگرگ و احتمال ریزش برف در ارتفاعات و وزش تندباد لحظه ای در استان خواهد شد.
بیشترین شدت بارش ها طی اوائل روز دوشنبه تا اواسط روز چهارشنبه هفته آینده خواهد بود که با توجه به حجم بارندگی در این ایام انتظار آبگرفتگی معابر و طغیان مسیلها به ویژه در مناطق شمالی، غربی، جنوب غرب و بعضا مرکزی وجود دارد. از فردا تا اواخر هفته جاری شمال خلیج فارس مواج پیش بینی می شود. “
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.