کد خبر : 8930
تاریخ انتشار : جمعه 4 مرداد 1398 - 20:10

آمار شرکت‌کنندگان در انتخابات شورایاری از ۵۰۰ هزار نفر گذشت

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد که آمار شرکت‌کنندگان در پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها از ۵۰۰ هزار نفر گذشت.   به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، علی اعطا شامگاه جمعه این خبر را در صفحه توئیتر خود اعلام کرد.  این انتخابات از ساعت ۸ صبح امروز شروع شد و پس از دو نوبت دو ساعته

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد که آمار شرکت‌کنندگان در پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها از ۵۰۰ هزار نفر گذشت.

PhotoGrid 1564159252205 300x300 آمار شرکت‌کنندگان در انتخابات شورایاری از ۵۰۰ هزار نفر گذشت

 

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، علی اعطا شامگاه جمعه این خبر را در صفحه توئیتر خود اعلام کرد.  این انتخابات از ساعت ۸ صبح امروز شروع شد و پس از دو نوبت دو ساعته تمدید ساعت ۲۰ پایان یافت.

مسئولان هیات های اجرایی و نظارت این انتخابات اعلام کرده‌اند که درهای شعبه های اخذ رای ساعت ۲۰ بسته شد اما تا رای گیری از افراد حاضر در شعبه تا آخرین نفر انجام می شود.

قرار است شهردار تهران ساعت ۲۲ امشب نتایج اولیه و جزییات برگزاری این انتخابات را با حضور خبرنگاران اعلام کند.  این انتخابات برای نخستین بار در کشور به صورت کاملا الکترونیکی برگزار شد.  افزون بر ۱۲ هزار نفر برای رقابت در این انتخابات شرکت کردند که قرار است سه هزار و ۵۰۰ نفر آنان به عنوان شورایار محلات تهران انتخاب شوند.

انتخابات در افزون بر ۳۵۰ محله شهر تهران برگزار شد.  شورایاران بازوان مشورتی مدیران شهری بویژه اعضای شورای شهر محسوب می‌شوند که در تصمیم‌سازی‌های شهری از جمله اجرای پروژه ها و نحوه توزیع اعتبارات در محلات نقش تعیین کننده ای دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.