کد خبر : 22019
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 اسفند 1400 - 13:07

آمبولانس های ۱۱۵ خوزستان فرسوده‌اند

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: ناوگان آمبولانس ۱۱۵ استان خوزستان فرسوده بوده و در ماموریت ها دچار حادثه شده یا خراب می شوند.

00  685cce85 آمبولانس های ۱۱۵ خوزستان فرسوده‌اند

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، دکتر فرهنگ کره‌بندی، رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: خوزستان از نظر تعداد آمبولانس کمبودی ندارد ولی ناوگان آمبولانس این استان عمر بالایی داشته و فرسوده هستند.

وی با بیان اینکه ،خوزستان بعد از استان فارس بیشترین بالگرد را برای ماموریت های اورژانس هوایی در اختیار دارد افزود: ظرف یک ماه آینده پنج پایگاه اورژانس در استان خوزستان افتتاح می شود و هر پایگاه مجهز به یک دستگاه آمبولانس خواهد بود.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: اکنون ۱۱۸ پایگاه اورژانس فعال با ۱۱۸ دستگاه آمبولانس در خوزستان فعال هستند اما این آمبولانس ها به دلیل عمر بالا در برخی ماموریت ها با مشکل مواجه شوند.

کره بندی گفت: خوزستان در اورژانس پیش بیمارستانی مشکلی ندارد بلکه عمده مشکل ما در اعزام های بین بیمارستانی است. برخی مواقع تعداد بیماران اعزامی زیاد است و آمبولانس بیمارستان ها قادر به پوشش نیستند که در این شرایط از اورژانس پیش بیمارستانی کمک گرفته می شود.

وی با بیان اینکه به زودی ۲ دستگاه آمبولانس به چرخه آمبولانس های بین بیمارستانی شهرستان ایذه اضافه می شود گفت:شهرستان های اندیکا و مسجدسلیمان از نظر تعداد آمبولانس کمبودی ندارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.