آیا ویسی امروز برکنار می شود؟

امروز استقلال خوزستان در یک بازی حساس میهمان گسترش فولاد تبریز است. جدال این ۲ تیم همسایه و پایین جدولی اگرچه حساسیت‌های زیادی برای جدول رده‌بندی خواهد داشت اما برای عبدا… ویسی به گونه دیگری مهم است. ویسی که هفته گذشته مصاحبه‌هایی تند و جنجالی علیه مسوولان باشگاه انجام داد، باعث شد حالا آنها واکنش

امروز استقلال خوزستان در یک بازی حساس میهمان گسترش فولاد تبریز است. جدال این ۲ تیم همسایه و پایین جدولی اگرچه حساسیت‌های زیادی برای جدول رده‌بندی خواهد داشت اما برای عبدا… ویسی به گونه دیگری مهم است. ویسی که هفته گذشته مصاحبه‌هایی تند و جنجالی علیه مسوولان باشگاه انجام داد، باعث شد حالا آنها واکنش نشان دهند و بازی با گسترش فولاد تبریز را آخرین فرصت او بدانند؛ بازی سختی که در تبریز برگزار می‌شود و تساوی در آن هم می‌تواند برای آبی‌های اهوازی مثل برد باشد اما ظاهرا برای ماندن ویسی فقط کسب ۳ امتیاز لازم است.

wysy 0 300x209 آیا ویسی امروز برکنار می شود؟

از زمانی که گفته شد پیروزی مقابل گسترش فولاد تبریز، آخرین فرصت ویسی برای ماندن در استقلال خوزستان است، این سوال در ذهن خیلی‌ها پیش آمد که چرا برای چنین بازی مهمی که در تبریز برگزار می‌شود، چنین تصمیمی گرفته شد؛ بازی مهمی که تساوی آن هم می‌تواند برای استقلال خوزستان مثل یک برد باشد. ظاهرا همه این اتفاقات به چند مصاحبه و البته تماس تلفنی برمی‌گردد. تماس‌هایی که باعث شد استاندار و رییس اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان ناراحت شوند. ظاهرا بعد از مصاحبه‌های تند ویسی علیه باشگاه و اعتصاب بازیکنان استقلال خوزستان، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان با افشین حیدری مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان تماس گرفت و به خاطر این مسائل گلایه کرد. در این تماس حیدری هم قول داد زودتر به موضوعات رسیدگی کند. این مسائل به استاندار هم منتقل می‌شود که باعث ناراحتی و دلخوری شریعتی هم شد. به همین دلیل خیلی زود تصمیم گرفته شد بازی با گسترش فولاد تبریز آخرین فرصت ویسی برای ماندن در استقلال خوزستان باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.