کد خبر : 25427
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 دی 1401 - 19:37

آیت‌الله نوری همدانی: به آقای رئیسی گفتم باید ثمره اقدامات شما در رفاه و گشایش اقتصادی زندگی مردم محسوس باشد

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

آیت‌الله نوری همدانی در دیدار وزیر کشور یادآور شد: بنده در اولین دیدار با جناب آقای رئیسی به ایشان گفتم اصل و اساس کارها باید توجه به مردم و حل مشکلات آنها باشد و باید ثمره اقدامات شما در رفاه و گشایش اقتصادی زندگی مردم نمایان و محسوس باشد. امروز مردم واقعاً در سختی هستند و باید مشکلات آنها را حل کرد البته مردم خدمات را هم می بینند ولی باید نتیجه داشته باشد مردم باید نتیجه کارها را در سفره خود ببینند.

1688727 آیت‌الله نوری همدانی: به آقای رئیسی گفتم باید ثمره اقدامات شما در رفاه و گشایش اقتصادی زندگی مردم محسوس باشد

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار احمد وحیدی وزیر کشور با اشاره به اهمیت حفظ نظام اسلامی و خدمت رسانی به مردم گفت: بنده همانطور که امام فرمودند حفظ نظام را واجب می دانم منتهی عامل اصلی حفظ نظام مردم هستند. امام همواره عنایت ویژه ای به مردم داشت و از کلمات ایشان است که برای حفظ نظام باید به مردم خدمت کرد و از عواملی که این نظام را بوجود آوردند حراست نمود. امام راحل فرمودند: تا زمانی که ظلم و تبعیض، فقر و جهل در جامعه ما باشد کار ما تمام نشده است و انقلاب به اهداف خود نرسیده است.

وی در ادامه با انتقاد از شیوه برخی از مسئولین پشت میز نشین افزود: با پشت میز نشستن گره ای از کار مردم باز نمی شود بلکه باید مسئولان امر در دسترس مردم باشند و از نزدیک با مردم در ارتباط باشند. بنده در اولین دیدار با جناب آقای رئیسی به ایشان گفتم اصل و اساس کارها باید توجه به مردم و حل مشکلات آنها باشد و باید ثمره اقدامات شما در رفاه و گشایش اقتصادی زندگی مردم نمایان و محسوس باشد. امروز مردم واقعاً در سختی هستند و باید مشکلات آنها را حل کرد البته مردم خدمات را هم می بینند ولی باید نتیجه داشته باشد مردم باید نتیجه کارها را در سفره خود ببینند.

این مرجع تقلید توجه به بیت المال و استفاده از نیروهای کارآمد را عامل مهمی در حل مشکلات دانست و گفت: باید کرامت مردم حفظ شود برای رونق تولید و اشتغال زایی و رفع موانع باید تمام ظرفیت ها را بکارگرفت باید کاری کرد که مردم دستشان در جیب خودشان باشد و عزت و کرامت آنها حفظ شود. شما در میدان وسیعی قدم گذاشته اید و باید در این راه محکم گام بردارید و ارزش پول ملی تقویت شود.

آیت الله نوری همدانی در ادامه با بیان توطئه های استکبار و بدخواهان نظام از آغاز پیروزی انقلاب اظهار داشت: روزی نیست که استکبار در جهان دست به جنایت نزده باشد. ما باید به شکلی گام برداریم که دشمنان جرأت اقدام و توطئه بر علیه ما را نداشته باشند در کنار این باید موضوعات فرهنگی و ایجاد زمینه های رشد و تعالی جامعه و برداشتن فشار اقتصادی از روی دوش مردم و توجه به اصلاح ساختار اقتصادی از اولویت های مسئولین باشد.

وی در پایان این دیدار ابراز داشت: ما مشکلات را درک می کنیم و از مشکلات مردم بسیار ناراحت هستیم اما عده ای هم به فکر ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب هستند ما نباید مردم را ناامید کنیم مسئولان محترم با تلاش و جدیت و صداقت کار کنند تا مردم امیدوار باشند. امروز دشمنان تمام سعی شان نا امید کردن مردم است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.