کد خبر : 22576
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 اسفند 1400 - 12:25

اتمام کار ناکارآمدترین مدیر غیربومی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بندرماهشهر/ زین پس فرزند بومی و توانمند بندرماهشهر هدایت بنیاد شهید و امور ایثارگران را عهده‌دار است

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

محمدرضا وطن خواه | خوزتاب: آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بندر ماهشهر با حضور فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر به‌ همراه مسئولین استانی بنیاد شهید برگزار شد.

IMG 20220315 WA0026 اتمام کار ناکارآمدترین مدیر غیربومی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بندرماهشهر/ زین پس فرزند بومی و توانمند بندرماهشهر هدایت بنیاد شهید و امور ایثارگران را عهده‌دار است

با پیگیری اکثر ایثارگران و جانبازان و عدم رضایت از عملکرد مدیر پیشین این اداره، مدیری بومی و توانمند جایگزین وی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خوزتاب از بندرماهشهر، مهدی ابراهیمی فرد، سرپرست جدید اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: تلاش و همت خود را جهت رفع مشکل ایثارگران عزیز قرار خواهیم داد و رویه جدیدی را در این خصوص اتخاذ خواهیم کرد.

وی افزود: محترم شمردن خانواده معظم شهدا و ایثارگران مطمئنا راه گشای نسل آینده و اسناد مهم روایت واقعی مجاهدت‌های فرزندان دلاور این سرزمین و‌ گامی در مسیر جهاد تبیین خواهد بود.

سرپرست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بندرماهشهر ادامه داد: شهرستان بندرماهشهر با دارا بودن ۴۱۲ شهید والا مقام و صدها خانواده جانباز و ایثارگر، ظرفیت بزرگی برای خدمت و عرصه خطیری برای امتحان پیش روی ما قرار داده که به یقین موفقیت در این امر، خیر دنیا و آخرت را در پی خواهد داشت.

ابراهیمی فرد در پایان خاطرنشان کرد: خدمت رسانی همراه با حفظ کرامت خانواده معظم شهدا و ایثارگران کمترین کاری است که در برابر ایثار جان مجاهدان راه حق بر عهده بنده حقیر قرار دارد.

در این آیین مهدی ابراهیمی فر به عنوان سرپرست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بندر ماهشهر معارفه شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.