کد خبر : 25765
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 بهمن 1401 - 23:51

اثرگذاری مثبت جهاد دانشگاهی در ارتقای فناوری و به‌روز كردن صنعت خوزستان

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان گفت: جهاد دانشگاهی خوزستان اثرات مثبتی در بحث ارتقاء فناوری، به روز کردن و شکوفایی صنعت در خوزستان داشته است.

37ff74f8 8ca9 479e 9d8f 41fe306f1736 20230208 203611 اثرگذاری مثبت جهاد دانشگاهی در ارتقای فناوری و به‌روز كردن صنعت خوزستان

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛عبدالله عذاری اهوازی امروز، ۱۹ بهمن ماه در حاشیه امضای تفاهم نامه شرکت نفت و گاز اروندان و جهاد دانشگاهی خوزستان، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی خوزستان از دیرباز اقدامات و تلاش‌های بسیار خوبی را در بحث‌های خودکفایی برای صنایع کشور انجام داده است.

وی افزود: خوشبختانه این اقدامات جهاد دانشگاهی خوزستان اثرات مثبتی در بحث ارتقاء فناوری، به روز کردن و شکوفایی صنعت در خوزستان داشته است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان گفت: جهاد دانشگاهی یک مجموعه بسیار توانمند و پرتلاش است و تفاهم منعقد شده برای استفاده از خدمات جهاد دانشگاهی در بحث فناوری است.

در ادامه این نشست رحیم امیری، سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان گفت: جهاد دانشگاهی خوزستان آمادگی کامل دارد در حوزه‌های شیمی، مکانیک و برق و پروژه‌های بین رشته‌ای با اولویت بومی‌سازی تجهیزات و قطعات وارداتی با دیگر شرکت‌های کشور همکاری داشته باشد.

وی افزود: سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان این ریسک را می‌پذیرد تا بخش پژوهشی کار را به عهده بگیرد و در مقابل شرکت‌ها در خرید تضمینی آنچه تولیدشده به ما کمک کنند تا بتوانیم دانش را هدفمند در اختیار صنعت قرار دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 5 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.