کد خبر : 5768
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 - 1:55

اجرای تبلیغات محیطی شهرداری اهواز به مناسبت ماه رمضان

مدیرکل اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز از اجرای تبلیغات محیطی در سطح شهر به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، فرزین حاتمی کاکش ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته تلاش کردیم تا با فضاسازی و آذین بندی شهر سهمی در

مدیرکل اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز از اجرای تبلیغات محیطی در سطح شهر به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان خبر داد.

IMG 20190507 025613 329 300x300 اجرای تبلیغات محیطی شهرداری اهواز به مناسبت ماه رمضان

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، فرزین حاتمی کاکش ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته تلاش کردیم تا با فضاسازی و آذین بندی شهر سهمی در این ضیافت الهی داشته باشیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص تبلیغات محیطی اذعان کرد: به همت اداره تبلیغات و انتشارات اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز تعداد ۲۳ بیلبورد در عرشه پل های عابر پیاده با محتوای پیام های ماه مبارک رمضان در نقاط مختلف شهر تهیه و نصب شد.
مدیر کل اداره ارتباطات و امور بین الملل ادامه داد: در سطح مناطق هشتگانه نیز تعداد ۱۶۹ عدد اسپیس فریم تهیه و نصب شد.
حاتمی کاکش افزود: همچنین تعداد ۴٠۰ عدد لمپوست با محتوای ماه مبارک رمضان در پایه های چراغ برق در سطح مناطق هشتگانه در آیلندهای اصلی و پرتردد نصب شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.