کد خبر : 2357
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 شهریور 1396 - 11:57

اجساد دو قربانی رودخانه کرخه در حمیدیه کشف شدند

اجساد دو جوان اهوازی غرق شده در رودخانه کرخه در محدوده روستای ظهراب شهرستان حمیدیه روز چهارشنبه کشف و از آب خارج شدند. دادستان شهرستان حمیدیه روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با روشن شدن هوا نیروهای امدادی با هدایت بخشداری به کمک عوامل انتظامی کار جست و جو برای کشف

اجساد دو جوان اهوازی غرق شده در رودخانه کرخه در محدوده روستای ظهراب شهرستان حمیدیه روز چهارشنبه کشف و از آب خارج شدند.

دادستان شهرستان حمیدیه روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با روشن شدن هوا نیروهای امدادی با هدایت بخشداری به کمک عوامل انتظامی کار جست و جو برای کشف دو فرد غرق شده در رودخانه کرخه را آغاز کردند.

علی بیرانوند افزود: بعد از چند ساعت نیروهای امدادی توانستند اجساد مربوط به دو جوان غرق شده به نامهای عدنان عیاشی و سید عباس موسوی ساکن اهواز را کشف و از آب خارج کنند.

وی گفت: شب گذشته ۴ جوان اهوازی که برای فرار از گرما به شنا در رودخانه کرخه در شهرستان حمیدیه روی آورده بودند به دلیل عدم آشنایی با رودخانه و خطرات ناشی از آن دچار غرق شدگی شدند.

وی گفت: ۲ نفر از این افراد نجات یافتند و ۲ نفر دیگر ناپدید که با توجه به تاریکی شب و عدم امکان امداد رسانی به آنان احتمال غرق شدگی آنان افزایش یافت.

وی گفت: صبح امروز نیروهای مردمی و عوامل انتظامی و امدادی جست و جو برای یافتن آنان و کمک احتمالی به آنان در صورت زنده بودن آغاز که ساعاتی قبل اجساد بی جان آنان را در رودخانه کشف و از آب خارج کردند.

بیرانوند گفت: متاسفانه به دلیل شدت گرمای هوا و نبود امکانات رفاهی مورد نیاز از جمله استخر هر از چند گاهی باید شاهد غرق شدگی تعدادی از این جوانان در رودخانه های استان باشیم.

وی از جوانان خواست به جای مراجعه به رودخانه های نامهربان استان به استخرهای موجود استان مراجعه کرده تا شاهد غرق شدگی بیشتر آنان در استان نباشیم.

بنا به اعلام سازمان پزشکی قانونی در ۱۵ سال گذشته سه هزار و ۹۳ تن در خوزستان در رودخانه ها غرق شده اند.

بر اساس این آمار در برخی سال ها از جمله در سال ۱۳۸۲ آمار غرق شدگی در کشور و خوزستان افزایش چشمگیری یافته است.

اداره کل پزشکی قانونی خوزستان نیز اعلام کرد: پارسال ۱۳۵ نفر در خوزستان بر اثر غرق شدگی جان خود را ازدست دادند و در چهار ماه نخست امسال نیز بیش از ۴۰ نفر هنگام شنا در رودخانه ها غرق شده اند.

خوزتاب، خوزستان، khuztab، khuztab.ir

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.