کد خبر : 18990
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 شهریور 1400 - 21:18

احداث بیمارستان تامین اجتماعی آبادان ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

اخبار اهواز و شهرهای استان را در پایگاه خبری خوزتاب KHUZTAB بخوانید

بازرس وزارت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی : پروژه بیمارستان سازمان تامین اجتماعی آبادان ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و از ابتدای مهر ماه ادامه عملیات این پروژه آغاز می‌شود.

 

IMG 20210916 210549 427 احداث بیمارستان تامین اجتماعی آبادان ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داردبه گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛سجاد سنگسری روز پنجشنبه در جریان بازدید از زیرمجموعه صندوق سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرهای آبادان و خرمشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تاکنون ۲ هزار و ۴۰ میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان تامین اجتماعی آبادان اختصاص داده شد و بر اساس مناقصه جدید پیمانکار تجهیز کارگاه خود را آغاز کرده و از ابتدای مهرماه عملیات اجرایی این پروژه مجددا اجرایی خواهد شد.

 

وی بیان داشت: عملیات ساخت  بیمارستان جدید تامین اجتماعی آبادان تا ۱۴ ماه آینده به پایان می رسد و پس از رسیدن به پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد عملیات تجهیز آن آغاز خواهد شد.

 

سنگسری با بیان اینکه بیمارستان قدیم ۱۷ شهریور آبادان در شان مردم آبادان نیست گفت: قرار شد کار مطالعاتی بر این بیمارستان انجام شود و به عنوان یکی از بیمارستان‌های حوزه گردشگری سلامت از آن استفاده شود.

 

وی گفت: در این  سفر نشست مشترکی با مدیران عامل شرکت‌های ایرانول، پتروشیمی، نفت پاسارگاد، کشتی سازی اروندان و دیگر مجموعه‌هایی که ذیل صندوق سرمایه‌گذاری سازمان تامین اجتماعی هستند برگزار شد و ظرفیت‌های جدیدی شناسایی و بررسی شد.

 

وی بیان داشت: از نزدیک با کارگران صحبت کردیم وضعیت حقوق آنها را بررسی و بر اجرای طبقه‌بندی شغل تاکید ویژه شد و مدیر عامل این شرکت‌ها  قول دادند از ماه آینده طبقه‌بندی مشاغل اجرایی شود.

 

وی راه اندازی خط‌های جدید شرکت ایرانول در آینده نزدیک را یادآور شد و گفت: با تفاهم ایجاد شده اشتغال بومی و جوانان منطقه قطعا استفاده می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.